این ویدیو به تعریف پرشر ترانسمیتر پرداخته است. به عبارت ساده‌ پرشر ترانسمیتر دستگاهی که دو فشار مخالف را در مخزن اندازه گیری می کند، فشار نیرویی است که به یک واحد از سطح وارد می شود.

رایج ترین واحد اندازه گیری فشار در محیط صنعتی برای پردازش مایعات و گاز پی اس آی(PSI) و بار(Bar) می باشد. یک بار معادل فشار اتمسفر در سطح دریا است. پی اس آی معادل نیروی یک پوند بر مساحت یک اینچ مربع است. به احتمال زیاد با واحدهای اندازه گیری در کار خود مواجه خواهید شد زیرا بسیار استفاده می شوند و تقریباً هر سازنده دستگاههای اندازه گیری فشار این دستگاه را با یکی از این واحدها کالیبره می‌کند. Delta-P یا DP اصطلاح استاندارد صنعتی است که برای differential pressure اندازه گیری شده مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مشاهده و خرید انواع محصولات ترانسمیتر فشار با مراجعه به فروشگاه برق و صنعت بین‌الملل (الکتروملل) می توانید با استفاده از فیلتر ها ترانسمیتر فشار مد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از مشاوران تخصصی راهنمایی دریافت کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سنسور فشار به مقالات زیر مراجعه نمایید:

ترانسمیتر فشار چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟

سنسور فشار چیست و چگونه عملکردی دارد؟

امیدواریم این فیلم برای شما مفید باشد، درصورتی که تمایل به تبادل اطلاعات و یا تبادل تجربیات خود با دیگران در این زمینه دارید، با گذاشتن دیدگاه خود ما را بهره مند سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *