معرفی ترانسمیتر فشار اتک

ترانسمیتر فشار ساخت ترکیه یکی از محصولات تولیدی کارخانه Atek کشور ترکیه است. شرکت اتک سازنده و عرضه‌کننده انواع سنسور فشار pressure sensor با کاربرد صنعتی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ آغاز نموده است. ترانسمیتر فشار ساخت ترکیه در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور جهان عرضه می‌شود. وجود تنوع محصولات باعث شده که طیف گسترده‌ای از صنایع و کارخانه‌ها از ترانسمیتر فشار اتک در تجهیزات خود استفاده کنند.

خرید ترانسمیتر فشار اتک

برای مشاهده و خرید ترانسمیتر فشار با مراجعه به فروشگاه برق و صنعت بین‌الملل (الکتروملل) می توانید با استفاده از فیلتر ها ترانسمیتر فشار مد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از مشاوران تخصصی راهنمایی دریافت کنید.

کاربرد ترانسمیتر فشار ساخت ترکیه

بر اساس دسته‌بندی این شرکت سنسور فشار Atek سری BCT برای اندازه‌گیری فشار در مخازن مایع یا گاز، هیدرولیک، پنوماتیک، ماشین آلات و تجهیزات و همچنین کنترل فشار فرایند استفاده می‌گردد. سنسورهای سری BT برای صنایع غذایی و شیمیایی استفاده می‌شود. به این سری از ترانسمیتر فشار ساخت ترکیه سنسور دیافراگمی نیز گفته می شود.

pressure transmitter

انواع سنسور فشار یا ترانسمیتر فشار

سنسور فشار یا پرشر سنسور را با نام‌های دیگر از جمله: ترانسمیتر فشار، حسگر فشار، مبدل فشار، ترانسدیوسر فشار و … عنوان میکنند. در حقیقت اگر بخواهیم یک تعریف تخصصی برای هر یک از موارد داشته باشیم متوجه می‌شویم که تفاوت‌هایی جزیی میان آنها است. اما در اصطلاحات عامیانه از سنسور فشار یا ترانسمیتر فشار به طور مشترک استفاده می‌گردد. درصورتیکه بخواهیم کاربردهای گسترده مبدل فشار را در سه بخش خلاصه کنیم، این کاربرد ها شامل اندازه‌گیری فشار، اندازه‌گیری جریان و اندازه‌گیری ارتفاع یا عمق می‌باشد.

جهت آشنایی بیشتر با ترانسمیتر فشار به مقاله زیر مراجعه کنید:

ترانسمیتر فشار چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد، درصورتیکه تمایل به تبادل اطلاعات و یا تبادل تجربیات خود با دیگران در این زمینه دارید، با گذاشتن دیدگاه خود ما را بهره مند سازید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *