برای مشاهده و خرید اینترنتی ترانسمیتر فشار با مراجعه به فروشگاه برق و صنعت بین‌الملل (الکتروملل) می توانید با استفاده از فیلتر ها ترانسمیتر فشار مد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از مشاوران تخصصی راهنمایی دریافت کنید.

نحوه خرید اینترنتی ترانسمیتر فشار

تنوع ترانسمیترهای فشار اتک بسیار زیاد است و با ویژگی‌های کاربردی مختلف ساخته می‌شوند. جایگزین کردن یک ترانسمیتر با سنسور دیگر نیازمند بررسی و کارشناسی دقیق است. مهندسان فروش برق و صنعت بین‌الملل نماینده فروش محصولات اتک در ایران آماده ارائه خدمات مشاوره، فروش و توزیع تجهیزات اتوماسیون Atek در ایران می‌باشد. جهت مشاوره و خرید اینترنتی ترانسمیتر فشار با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خرید اینترنتی ترانسمیتر فشار
خرید اینترنتی ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار چیست؟

سنسور فشار که به آن ترانسمیتر فشار هم گفته می شود، برای اندازه گیری فشار گاز یا مایع مورد کاربرد قرار می گیرد. واحد اندازه گیری فشار در سیستم استاندارد SI، پاسکال(Pascal) است. یک پاسکال معادل یک نیوتن نیرو در یک متر مربع می باشد. فشار را به نوعی می توان نیروی وارد بر سطح تعریف کرد. سنسورهای فشار برای کنترل و مانیتورینگ انواع مایعات و گازها مورد کاربرد واقع می شوند. سنسورهای فشار قابلیت  اندازه گیری انواع متغیرها به صورت غیر مستقیم را نیز دارا هستند.

کاربرد ترانسمیتر فشار

به عنوان مثال مواردی چون دبی سیال/ گاز، سرعت، سطح مایع و ارتفاع مخازن را می توان به عنوان ضریبی از فشار معرفی کرد. سنسورهای فشار از لحاظ تکنولوژی، طراحی، عملکرد، دقت، خروجی،کاربرد و قیمت با هم متفاوت می باشند. تاحدودی می توان گفت بیش از ۵۰ تکنولوژی ساخت و حداقل ۳۰۰ شرکت تولید کننده در سراسر جهان وجود دارد. هم چنین گروهی از سنسورهای فشار هستند که برای اندازه گیری حالت پویای (داینامیک) تغییرات سریع طراحی شده اند. به عنوان مثال می توان از کاربرد این نوع سنسورها ، اندازه گیری فشار احتراق سیلندر موتور و یا گاز توربین را ذکر کرد. این نوع سنسورها غالبا از مواد پیزوالکتریک مانند کوارتز تشکیل یافته اند.

جهت آشنایی بیشتر با ترانسمیتر فشار به مقاله زیر مراجعه کنید:

ترانسمیتر فشار چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟

نکات مهم جهت خرید اینترنتی ترانسمیتر فشار

نوع سیگنال خروجی ترانسمیتر

مشخص کردن محدوده کاری و فشار ترانسمیتر

کالبیره دوره ایی و زمان بندی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *