نمایندگی micro epsilon

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی micro epsilon واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات micro epsilon آلمان در ایران می باشد.

شرکت  micro epsilon یک شرکت آلمانی تولید کننده سنسورهای با کیفیت است و دارای بازار فروش قابل توجهی در سطح جهانی است و رمز موفقیت خود را در تیم و اعضای این شرکت و تعهد و همکاری بلند مدت می داند و مشتریان زیادی جذب محصولات سنسورهای  صنعتی این شرکت می شوند.

معرفی شرکت micro epsilon

micro epsilon  یکی از تولید کنندگان پیشرو در سراسر جهان است. بیش از ۵۰ سال است که به طور مداوم راه حل های منحصر به فرد قابل اعتماد، با کارایی بالا و به خصوص هنگامی که اندازه گیری یا بازرسی دقیق لازم باشد، ارائه کرده است. محدوده محصولات این شرکت سنسورهای اندازه گیری فاصله و جابه جایی، سنسورهای اندازه گیری دمای IR و تشخیص رنگ و همچنین سیستم هایی برای اندازه گیری ابعادی و تشخیص نقص را در برمی گیرد.

شرکتmicro epsilon  محصولات خلاقانه ای که بالاترین سطح دقت را از طریق فرآیندهای فشرده، تحقیق و توسعه، دانش منحصر به فرد و شبکه گسترده ای از عملیات مشترک که برای اندازه گیری با کارایی بالا ضروری هستند، تولید می کند.

محصولات تولید شده شرکت میکرو اپسیلون 

سنسورهای القایی

سنسورهای القایی از Micro-Epsilon بر اساس اصل جریان Eddy ساخته شده اند و برای اندازه گیری بدون تماس جابجایی، مسافت، موقعیت، نوسان و لرزش طراحی شده اند. آنها به ویژه در مواردی که در محیط های صنعتی سخت (فشار، خاک، دما) به دقت بالایی احتیاج دارند، مناسب هستند. سنسورهای القایی شرکت میکرو اپسیلون در جایی که دقت زیر میکرون لازم باشد، اندازه گیری های بسیار دقیقی را ارائه می دهند.

Eddy

سنسورهای خازنی برای جابجایی ، فاصله و موقعیت(capacitive displacement sensors)

سنسورهای خازنی برای اندازه گیری بدون تماس جابجایی، فاصله و موقعیت و همچنین برای اندازه گیری ضخامت طراحی شده اند. به دلیل پایداری و وضوح بالا در سیگنال، سنسورهای جابجایی خازنی در آزمایشگاه ها و کارهای اندازه گیری صنعتی کاربرد دارند. برای مثال در کنترل تولید، سنسورهای خازنی ضخامت فیلم و کاربرد چسب نصب شده در ماشین ها، موقعیت جابجایی و ابزار را کنترل می کنند.

capacitive displacement sensors

سنسورهای لیزری برای جابجایی، فاصله و موقعیت(laser sensors)

سنسورهای optoNCDT برای اندازه گیری جابجایی لیزر صنعتی نقاط عطف تعیین کرده اند. خواه برای جابجایی، اندازه گیری فاصله و ضخامت، سنسورهای لیزر Micro-Epsilon یکی از بهترین ها در کلاس خود محسوب می شوند. این سنسورهای لیزری به عنوان مثال در اندازه گیری و نظارت بر وظایف در اتوماسیون کارخانه، تولید الکترونیک، روباتیک و ساخت وسایل نقلیه استفاده می شوند.

laser sensors

سیستم های حسگر کانفوکال برای جابجایی ، فاصله ، موقعیت و ضخامت(confocal sensors)

برای اندازه گیری فاصله و ضخامت سریع از سیستم اندازه گیری کرومیک کانفوکال استفاده می شود. مدل های حسگر مختلف و رابط های کنترل کننده زمینه های کاربردی متنوعی دارند. به عنوان مثال در صنعت نیمه هادی، صنعت شیشه، مهندسی پزشکی و تولید پلاستیک.

confocal sensors

سنسور فاصله از راه دور با لیزر(Laser distance sensor)

سنسورهای فاصله با لیزر برای اندازه گیری فاصله بدون تماس طراحی شده اند. سنجهای لیزری برای اندازه گیری دامنه ها تا ۱۰ متر، سنسورهای فاصله با لیزر تا ۳۰۰۰ متر. این سنسورها برای موقعیت یابی و طبقه بندی نوع در ماشین سازی و تجهیزات انتقال کار استفاده می شود.

(Laser distance sensor

سنسورهای القایی (LVDT) و سنج (Inductive sensors and gauges)

Micro-Epsilon طیف وسیعی از سنسورهای القایی را برای جابجایی و اندازه گیری موقعیت از سنسورهای LVDT معمولی و حسگرهای القایی با کنترل یکپارچه تا نسخه های با حجم بالا خاص مشتری ارائه می دهد. سنسورهای جابجایی induSENSOR از Micro-Epsilon در فرآیندهای خودکار، تضمین کیفیت، سکوهای آزمایشی، هیدرولیک، سیلندرهای پنوماتیک و مهندسی خودرو استفاده می شود.

(Inductive sensors and gauges

سنسورهای فاصله القایی مغناطیسی(Magneto inductive distance sensors)

mainSENSOR براساس یک اصل اندازه گیری ابتکاری است که توسط میکرو اپسیلون به منظور ترکیب مزایای سنسورهای القایی و مغناطیسی تهیه شده است. سنسورهای القایی مغناطیسی غالباً به عنوان جایگزین برای سنسورهای القایی و حسگرهای مجاورت در اتوماسیون فرایند، صنعت بسته بندی و در نظارت بر دستگاه استفاده می شوند.  سنسور با اندازه گیری فاصله از آهنربا که در شیء اندازه گیری ثابت شده است، یک سیگنال پیوسته و خطی با استفاده از آهنرباهای مختلف مقاومت، اندازه گیری دامنه ها بین ۲۰ تا ۵۵ میلی متر را نشان می دهد. با این حال برای انطباق دامنه اندازه گیری، فقط تغییر آهنربا لازم است.

Magneto inductive distance sensors

سنسورهای جابجایی سیم دار(Draw-wire displacement sensor)

سنسور ها تقریباً بصورت خطی در کل محدوده اندازه گیری می شوند و برای اندازه گیری مسافت و موقعیت از ۵۰میلی متر تا ۵۰ متر استفاده می شوند. سنسورهای سیم کششی از Micro-Epsilon برای ادغام و مونتاژ بعدی در برنامه های OEM با حجم بالا ایده آل هستند و در دستگاه های پزشکی، آسانسور، نقاله و مهندسی خودرو… به کار می روند.

Draw-wire displacement sensor

از دیگر محصولات میکرو اپسیلون در نمایندگی micro epsilon به موارد زیر اشاره کرد:

وسیله بازرسی برای دیودهای ساطع کننده ی نور (LED) ها

دوربین دیجیتال CMOS مادون قرمز

بورسکوپ صنعتی

ریزسنج نوری رشته نوری

راه حل اندازه گیری سه بعدی نوری

آنالیزور رنگ

سنسور سرعت دورانی توربو-کمپرسور

سنسور مادون قرمز دما مقرون به سرعت بالا

سنسور مادون قرمز دما اقتصادی

برای مشاهده کاتالوگ محصولات micro epsilon کلیک کنید

خرید محصولات Micro Epsilon

برق و صنعت بین الملل نمایندگی micro epsilon در تهران افتخار دارد کلیه محصولات شرکت Micro Epsilon را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷