نمایندگی ترانس ملل

برق و صنعت بین الملل به عنوان تولیدکننده محصولات ترانس ملل، افتخار تولید و پخش انواع ترانس را در ایران دارد. الکتروملل سفارش ساخت انواع ترانس‌های تبدیل ولتاژ با ورودی و خروجی‌های مختلف در توان‌های مختلف را در کوتاه ترین زمان می‌پذیرد.

درباره ترانس ملل

واحد تولیدی ترانس ملل بخشی از مجموعه برق و صنعت بین الملل می‌باشد که از سال ۱۳۸۸ اقدام به تولید انواع ترانسفورماتور نموده است. ترانس ملل با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با بهره‌گیری از دانش متخصصین داخلی و نیروی جوان و با تجربه همواره در تلاش بوده تا محصولات با کیفیتی تولید کند. این امر افتخار همکاری با صنایع بزرگ بسته بندی کارخانه های تولیدی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، دانشگاه‌ها، مخابرات، بیمارستان ها، مجتمع های مسکونی، بانکها، چاپخانه‌ها، شرکت‌های دسترسی ساده ساختمانی و ادارات می باشد.

انواع محصولات نمایندگی ترانس ملل:

ترانس ایزوله سری MT

در ترانسفورماتورهای ایزوله ورودی و خروجی ترانس کاملا از یکدیگر مجزا (ایزوله) هستند و ارتباط الکتریکی بین سیم‌پیچ اولیه و ثانویه وجود ندارد. ارتباط بین سیم‌پیچ‌ها تنها از طریق کوپل مغناطیسی درون هسته صورت می‌گیرد. ترانسفورماتور ایزوله علاوه بر تبدیل ولتاژ به مقدار دلخواه، به دلیل ایزوله بودن سیم‌پیچ اولیه از ثانویه باعث جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی فاز به زمین می‌گردد.

ترانس ایزوله

ترانس UV

برای راه اندازی لامپ‌های UV توان بالا باید از ترانس UV (یو وی) استفاده کرد. ترانس UV (یو وی) در حقیقت یک نوع ترانس ایزوله با چند خروجی مختلف هستند. ترانس UV (یو وی) نه تنها وظیفه راه اندازی لامپ uv را به درستی انجام می‌دهد بلکه باعث عملکرد بهتر و طولانی شدن عمر لامپ نیز می‌گردد.

نمایندگی ترانس ملل

ترانس اتو

از ترانس اتو می توان خروجی های مختلفی را دریافت کرد و به همین دلیل در محیط های آزمایشگاهی و آموزشی بسیار کاربرد دارد. در مدل سه فاز ترانس اتو می توان از هر فاز و نول به صورت یک ترانس تک فاز مجزا استفاده کرد.

ترانس اتو
برای مشاهده کاتالوگ محصولات ترانس ملل کلیک کنید

خرید محصولات ترانس ملل

برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی ترانس ملل در تهران افتخار دارد انواع محصولات تولیدی ترانس ملل را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷