نمایندگی لانباوو

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی Lanabo واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات Lanbao در ایران می باشد.

معرفی شرکت Lanbao

Lanbao در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شانگهای چین است. فعالیت اصلی این شرکت در حول توسعه، تولید، فروش و استفاده از سنسورهای اندازه گیری و کنترل صنعتی است. بسیاری از سری محصولات این شرکت به سطح پیشرفته بین المللی رسیده اند.

محصولات شرکت Lanbao

سنسورهای نوری در نمایندگی لانباوو

سنسور فوتوالکتریک دارای انواع مختلفی از جمله سنسور نوری یکطرفه و سنسور نوری دوطرفه می باشد. دارای تنوعی از قطر ها و فاصله تشخیص برای کاربرد های مختلف می باشد. همچنین دارای پانل های بازتابنده نوع حسگر فوتوالکتریک هستند.

سنسورهای فتو الکتریک لانباوو

حسگرهای مجاورت

سنسورهای مجاورت مشترک نمایندگی لانباوو به سنسورهای القایی، حسگرهای خازنی و سنسورهای مغناطیسی تقسیم می شوند. سنسور مجاورت می تواند اشیا مختلف را به صورت غیرتماسی تشخیص دهد. سنسورهای Lanbao دارای مزایای مختلفی از جمله خط تولید غنی، عمر طولانی، عدم سایش مکانیکی، پاسخگویی سریع، دقت بالا، قابلیت اطمینان بالا، توانایی ضد تداخل قوی و … هستند که می توانند به طور گسترده ای در کاربردها و محیط های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

سنسورهای مجاورتی لانباوو

سنسورهای القایی

سنسورهای القایی نمایندگی لانباوو در زمینه های صنعتی استفاده می شود. این سنسور در اصل برای تشخیص قطعات مختلف فلزی استفاده می شود و دارای مزایای دقت اندازه گیری بالا و فرکانس پاسخ بالا است. تشخیص موقعیت غیر تماسی با قابلیت بدون هیچ سایشی از ویژگی های آن است. دارای انواع اتصال ازجمله اتصال با کابل و اتصال سوکتی می باشد. دارای سیستم حفاظت از اتصال کوتاه می باشد. قادر به استفاده در خط تولید برای انواع کاربردهای صنعتی مانند درجه حرارت بالا، ولتاژ بالا مناسب است.

سنسورالقایی لانباوو

سنسورهای خازنی

سنسورهای خازنی نمایندگی Lanbao همیشه سخت ترین مشکلات را برای مشتریان حل می کنند. برخلاف سنسورهای القایی، سنسورهای خازنی نه تنها قادر به تشخیص انواع قطعه های فلزی هستند، بلکه اصل الکترواستاتیک آنها باعث می شود که آنها برای تشخیص اجسام مختلف غیر فلزی مناسب تر باشند. سنسورهای خازنی Lanbao می توانند اجسام غیر فلزی را از قبیل پلاستیک، چوب، مایع، کاغذ و غیره ثابت شناسایی کنند. علاوه بر این، مواد مختلف موجود در ظرف را می توان از طریق دیواره های لوله های غیر فلزی نیز تشخیص داد خاصیت الکترومغناطیسی، گرد و غبار، روغن و … تأثیر کمی در عملکرد طبیعی آنها دارند.

سنسورهای خازنی لانباوو

پرده نوری

سنسورهای پرده نوری نمایندگی Lanbao با کارایی بالا تعامل بین انسان و روبات را بهینه می کند. در طی کار مشترک بین انسان و ماشین آلات، برخی از دستگاه های بالقوه خطرناک (سمی، فشار بالا، درجه حرارت بالا و غیره) وجود دارد که می توانند به راحتی آسیب شخصی وارد کنند. سنسور پرده نوری با انتشار پرتوهای مادون قرمز یک منطقه محافظ ایجاد می کند، هنگامی که پرده نوری مسدود می شود، دستگاه یک سیگنال محافظ نور برای کنترل تجهیزات مکانیکی بالقوه خطرناک برای جلوگیری از کار و جلوگیری از حادثه ایمنی منتشر می کند.

پرده نوری لانباوو

سنسورهای اندازه گیری

سنسور برد می تواند با توجه به فاصله تا هدف، تخصیص یابد و تفاوت در موقعیت و ارتفاع هدف را تشخیص دهد، که تحت تأثیر سطح و رنگ هدف نیست. سنسور برد Lanbao را می توان به سنسور برد فوتوالکتریک و سنسور برد لیزر تقسیم کرد، که می تواند دامنه تشخیص را از میکرون تا ده ها متر، با انواع دقت بالا که می تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند، تحقق بخشد.

سنسور اندازه گیری لانباوو

خرید محصولات Lanbao

برق و صنعت بین الملل نمایندگی لانباوو در تهران افتخار دارد کلیه محصولات شرکت لانباوو را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷