نمایندگی Biduk

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی Biduk واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات Biduk در ایران می باشد.

معرفی شرکت Biduk

شرکت Biduk واقع در منطقه پارک صنعتی فناوری Zhongguancun، شهر پکن، چین می باشد. شرکت Biduk پروژه های سرشار از خلاقیت سنسور را در زمینه گسترده اتوماتیک صنعتی، به مشتریان خود ارائه داده است. Biduk امروزه به یکی از معروف ترین و متخصص ترین مارک های تولید سنسور در چین تبدیل شده است. شرکت Biduk اکنون به دلیل محصولات گسترده و حرفه ای و تکنولوژیکی پیشرفته در داخل و خارج از کشور چین مشهور می باشد. سنسور القایی، سنسور درجه حرارت بالا، سنسور مقاومت در برابر فشار بالا، سنسور خازنی ، سنسور فوتوالکتریک، سنسور فیبر نوری، کابل فیبر نوری و کنترل کننده های دیگر از جمله محصولات این شرکت می باشد. کارخانه Biduk فرآیند تولید را مطابق با سیستم مدیریت کیفیت ترتیب داده و گواهینامه ISO 9001: 2008 را از NQA دریافت کرده است. کلیه محصولات Biduk کاملاً مطابق با هنجارهای بین المللی IEC و مطابق با استاندارد CE طراحی شده و ساخته شده است. در طی سالهای گذشته ، محصولات شرکت Biduk توسط توزیع کنندگان و مشتریان به بازارهای اروپا و آمریکا گسترش یافته است که در آن ، محصولات شرکت Biduk مستقیماً جایگزین کالاهای مشابه آن از مارک های اروپایی، آمریکایی، ژاپنی و سایر مارک های مشهور جهانی می شوند.

سنسورهای القایی

سنسورهای القایی Biduk برای اندازه گیری بدون تماس جابجایی، مسافت، موقعیت، نوسان و لرزش طراحی شده اند. آنها به ویژه در مواردی که در محیط های صنعتی سخت (فشار، خاک، دما) به دقت بالایی احتیاج دارند، مناسب هستند. سنسورهای القایی شرکت Biduk در جایی که دقت زیر میکرون لازم باشد، اندازه گیری های بسیار دقیقی را ارائه می دهند.

سنسور القایی

سنسورهای خازنی 

سنسورهای خازنی برای اندازه گیری بدون تماس جابجایی، فاصله و موقعیت و همچنین برای اندازه گیری ضخامت طراحی شده اند. به دلیل پایداری و وضوح بالا در سیگنال، سنسورهای جابجایی خازنی در آزمایشگاه ها و کارهای اندازه گیری صنعتی کاربرد دارند. برای مثال در کنترل تولید، سنسورهای خازنی ضخامت فیلم و کاربرد چسب نصب شده در ماشین ها، موقعیت جابجایی و ابزار را کنترل می کنند.

سنسور خازنی

سنسورهای نوری

سنسور نوری که با استفاده از نور به پردازش و سنجش اجسام می پردازد. سنسورهای نوری Photoelectric گونه ای از ابزارهای سنجش موقعیت هستند. مدار کنترلی این سنسورها از یک فرستنده Emitterکه منبع نور است و یک گیرنده Receiverکه نور ارسالی را دریافت می کند، تشکیل شده است. یک برد الکترونیکی سیگنال دریافت شده ی ضعیف را تقویت کرده و سیگنال تقویت شده منجر به تغییر در وضعیت خروجی سنسور می گردد.

سنسور نوری

سنسور فیبر نوری

سنسور فیبر نوری (Optical fiber sensor) نوعی از چشم های نوری است که برای تشخیص اجسام استفاده می شود. دو نوع مهم و پرکاربرد سنسور فیبر نوری در صنعت، مدل های یک طرفه و رو در رو هستند که جهت شناسایی اجسام در فواصل کوتاه برد و دور برد با روش عملکرد متفاوت کار می کنند.
سنسور فیبر نوری مبتنی بر کوپلینگ نور درون فیبر است. در این حسگرهای اپتیکی، فیبر به یک دستگاه تقویت کننده متصل شده و می تواند تا کیلومترها امتداد یابد.

سنسور فیبرنوری

چشم پرده ای

چشم پرده ای (light curtain) و یا به عبارتی “چشم دروازه ای” دستگاهی اپتو الکترونیکی است، که به عنوان دستگاه های تشخیص حضور در مسافت کوتاه برای محافظت از پرسنل در مجاورت ماشین آلات در حال حرکت با امکان ایجاد صدمه مانند پرس، بادگیر و پالت استفاده می شوند.

چشم پرده ای

 

خرید محصولات Biduk

برق و صنعت بین الملل نمایندگی Biduk در تهران افتخار دارد کلیه محصولات شرکت Biduk را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷