شرکت اتک در سال ۲۰۰۲ در ترکیه تاسیس شد. این کمپانی ترکیه‌ای (Atek) به سرعت بازار سنسورهای کنترل موقعیت و صنایع اندازه گیری را در دست گرفت. به طوری که امروزه نمایندگی اتک در بیش از ۶۰ کشور جهان به چشم می‌خورد. مجموعه برق و صنعت بین الملل نیز به عنوان یکی از نمایندگی های اتک در ایران است که فروش مستقیم سنسور فشار اتک را بر عهده دارد.

محصولات اتک در نمایندگی Atek لاله زار

محصولات اتک طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود؛ اما فعالیت اصلی شرکت Atek در زمینه تولید انواع سنسور بوده و به صورت تخصصی بر روی این محصولات تمرکز دارد. لیست محصولات اتک شامل موارد زیر است:

  • ترنسدیوسرهای خطی (خط کش اهمی)      Linear Transducers
  • انکودرهای مغناطیسی غیر تماسی            non-Contacting Magnetic Encoders
  • سنسورهای روتاری                                Rotary Sensors
  • سنسورهای سیم کش (انکودر طنابی)        Draw Wire Sensor
  • خط کش نوری                                     Optical Linear Scales
  • نمایشگرهای دیجیتال                            Digital Readout Systems
  • سنسورهای شیب و زاویه                       Tilt Sensors
  • ترانسمیتر فشار                       Pressure Transmitters

تجربه و امکانات پیشرفته کمپانی اتک باعث شده تا تمامی محصولات این برند ترکیه‌ای از طول عمر بالا، کیفیت عالی و عملکرد درست بهره‌مند باشند.

کاربرد محصولات Atek در صنعت

گستردگی محصولات Atek باعث شده کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف داشته باشد. در این بین می‌توان به ماشین آلات تزریق پلاستیک، ماشین آلات آهن و فلز، ماشین آلات بسته بندی، سنگ مرمر و ماشین آلات شیشه سازی، ماشین آلات خمشی به عنوان ترمز پرس، ماشین آلات نساجی، هیدرولیک، روباتیک و … اشاره کرد.

کاربردهای مختلف ترانسمیتر فشار اتک

از ترانسمیترهای فشار اتک در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این سنسورها را بسته به نوع اندازه‌گیری فشار (فشار نسبی یا فشار خلا) در صنایع مختلف به کار می‌برند. سیستم‌های پنوماتیک و هیدرولیک، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، مخازن مایعات، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع بسته بندی و قالب گیری. در همه این صنایع که نام برده شد و بسیاری موارد دیگر کاربرد ترانسمیتر فشار انکار ناپذیر است.
به طور مثال از سنسور فشار در مخازن مایعات برای اندازه گیری سطح مایع استفاده می‌شود. یا برای وکیوم و بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی و بسته بندی نیز از سنسور فشار خلا استفاده می‌شود.

خرید از نمایندگی اتک در تهران

برای خرید هر یک از محصولات اتک می‌توانیدبه وبسایت فروشگاه الکتروملل مراجعه کنید و با استفاده از فیلترهای هوشمند موجود به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات اتک لیست تمامی محصولات را مشاهده کنید.