میلیون ها شیر در برنامه های صنعتی فرآیند و غذایی استفاده می شوند. امروزه  ۸۰ درصد از تمام نصب های جدید مجهز به تکنولوژی ASI می باشند. تکنولوژی ASI منطقی ترین سیستم برای سیم کشی از نظر اقتصادی می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع محصولات برق صنعتی با مراجعه به فروشگاه برق و صنعت بین‌الملل (الکتروملل) می توانید با استفاده از فیلتر ها محصول مد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از مشاوران تخصصی راهنمایی دریافت کنید.

 

تکنولوژی ASI راهی آسان برای ترکیب سنسور های باینری ( دوتایی ) و محرک ها ( Actuator ) با فیلدباس ( Fieldbus ) و کنترل کننده ها می باشد. محصولات ASI زیادی برای فرآیند سیم کشی موجود می باشد که در اینجا به برخی از موارد مهم اشاره می کنیم. اتصالات کابل های تخت عایق در طرح های مختلف با فولاد ضد زنگ را می توان در صورت تمایل با استفاده از دو سیم کابل ASI متصل کرد. در نتیجه ، بخش های m12 را می توان بدون مونتاژ کابل وصل کرد. از طرفی، این اتصال به ما این امکان را می دهد تا اتصالی آسان به تمام فیلدباس ها و کنترل کننده ها داشته باشیم. از طرف دیگر، هر قسمت فوقانی شیر با اتصال ASI می تواند متصل شود. به عنوان مثال، به وسیله ی PCB بالای شیر.

با این کار می توانیم تا ۱۲۴ شیر فرآیند در هر گذرگاه را کنترل کنیم. ASI تنها نیاز به کابل معروف زرد رنگ دارند. هر دو سیگنال بازخورد و کنترل و همچنین منبع تغذیه جعبه جدا کننده استیل ضد زنگ برای اتصال سنسور های استاندارد و اجزای ASI در محیط های بسیار مرطوب باز می باشد.

 

امیدواریم این فیلم برای شما مفید باشد، درصورتی که تمایل به تبادل اطلاعات و یا تبادل تجربیات خود با دیگران در این زمینه دارید، با گذاشتن دیدگاه خود ما را بهره مند سازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *