کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H

کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H از میترهای سری SUN می باشد. این کنترلر رطوبت SANWARD دارای ابعاد 33*77 میلی متر است. روش کنترل رطوبت در این میتر به صورت On/Off است. کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H دارای ولتاژ تغذیه (100-240)VAC می باشد و به همراه سنسور رطوبت صنعتی ارائه می شود.

تماس بگیرید

موجود

کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H
کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H

تماس بگیرید

کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H جهت اندازه گيری رطوبت، یا مقدار بخار آب موجود در هوا کاربرد دارد. کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H قابل استفاده در پروسه های رطوبت زنی و رطوبت گیری می باشد.

ویژگی‌های کنترلر رطوبت Fotek DPM-2

  •  محدوده ی دمای کارکرد در کنترلر رطوبت سانوارد -۴۰°تا  +80° سانتی گراد می باشد.
  • کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H قابلیت ارائه با سنسور رطوبت صنعتی را دارد.
  • قابلیت اضافه نمودن رله دوم را دارد.
  •  قابلیت نمایش دمای جاری را دارد.

SUN25-H رطوبت سنج

کاربردهای رطوبت سنج SANWARD SUN25-H

رطوبت سنج SANWARD SUN25-H در سالن‌های پرورش قارچ، گلخانه‌ها، سالن‌های مرغداری و دامپروری، کشاورزی و باغبانی، خشک کردن چوب، کنترل رطوبت زغال سنگ جهت محاسبه وزن و دیگر مکان‌های صنعتی کاربرد دارند. برای مثال کنترل رطوبت و دما در صنعت مرغداری و دستگاه‌های جوجه کشی مخصوصا در فصول سرد بسیار مهم است. در صورت عدم کنترل رطوبت ممکن است خسارات جانی به دام یا طیور و خسارات مالی به صنایع وارد شود. رطوبت سنج SANWARD SUN25-H همچنین در خانه‌های هوشمند، تجهیزات پزشکی و نظامی، اتاق‌های سرور و سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اطلاعات روی رطوبت سنج سانوارد

موارد استفاده ماژول کنترل رطوبت SUN25-H

امروزه در منازل مسکونی و ادارات استفاده از تجهیزات کوچک و قابل حمل دماسنجی و سنجش رطوبت به دلیل کنترل کیفیت هوا امری متداول و ضروری می باشد. کنترل رطوبت محیط های مختلف یکی از اصلی ترین دلیل استفاده از نم سنج و ترمومتر ها می باشد. ماژول کنترل رطوبت SUN25-H با کنترل رطوبت محیط می تواند جهت جلوگیری از رشد قارچ ها و دیگر انگل ها و همچنین به جهت جلوگیری از خشکی بیش از حد محیط که سبب بروز برخی بیماری های مزمن می شود در محیط های مختلف قابل استفاده است.


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این محصول می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر کنترلر رطوبت می توانید از صفحه انواع کنترلر رطوبت استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع کنترلر رطوبت انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی انواع کنترلر های رطوبت سانوارد همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سنسور نوری آیینه ای

انتخاب گارانتی

برند

نوع نصب

سایز تابلویی (ارتفاعH-عرضW)

نوع تنظیم دما

روش نمایش دما

ولتاژ تغذیه

استاندارد ها

برند

SUNWARD

sunward.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کنترلر رطوبت SANWARD SUN25-H” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید