ترموستات S.S.H Tronic تیپ K ایرانی TCKRA100

ترموستات S.S.H Tronic تیپ K با کد Tronic TCKRA100 از ترموستات‌های ایرانی سری TCK برند Tronic می‌باشد. این ترموستات ایرانی به صورت On/Off عمل می‌کند و دارای یک خروجی اصلی و یک رله آلارم است. ترموستات S.S.H Tronic تیپ K دارای ورودی (240-100) VAC بوده و ابعاد آن (36*72) میلی متر است.

تماس بگیرید

موجود

ترموستات S.S.H Tronic تیپ K ایرانی TCKRA100
ترموستات S.S.H Tronic تیپ K ایرانی TCKRA100

تماس بگیرید

ترموستات S.S.H Tronic تیپ K یکی از کنترلرهای دمایی است که به صورت On/Off عمل کرده و ورودی آن ترموکوپل تیپ K می‌باشد.

ترموستات‌ها بر اساس پارامترهای متفاوت به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. این پارامترها شامل سایز ترموستات، نوع سنسور دمایی، نوع نصب، بازه دمایی کارکرد، روش کنترل دما، نوع خروجی ترموستات، آنالوگ یا دیجیتال بودن و … می‌شود.

مشخصات ترموستات S.S.H Tronic تیپ K

ترموستات S.S.H Tronic تیپ K از نوع تابلویی است. این ترموستات (کنترلر دما) دارای ابعاد (36*72) میلی متر بوده و ورودی آن مقدار (240-100) VAC است. ترموستات S.S.H Tronic دارای خروجی اصلی و یک رله آلارم است. محدوده دمای مورد اندازه‌گیری این ترموستات ایرانی از 0 تا 1000 درجه سانتی گراد می‌باشد.

ترموستات S.S.H Tronic تیپ K ایرانی TCKRA100

روش کنترل On/Off و PID چیست؟

در ساده‌ترین نوع کنترل کننده، از روش ON/OFF برای کنترل دما استفاده می‌شود. اما روش کنترل PID یک روش حلقه بسته برای کنترل یک پارامتر مانند دما است. بدین صورت که دمای مورد نظر توسط اپراتور به عنوان مرجع دما (set point) برای دستگاه تعریف می‌شود. سپس بسته به نوع فرایند با تعیین پارامترهای P، I و D کنترلر، دما را در آن دمای مرجع ثابت نگه می‌دارد. معمولا اپراتورها به جای تعیین این ضرایب، دستگاه را در حالت اتوتیون “Auto Tune” که یک حالت از پیش تعیین شده برای این سه پارامتر است قرار می‌دهند.

کاربرد ترموستات S.S.H Tronic

از ترموستات S.S.H Tronic هم در صنایع هم در لوازم خانگی استفاده می‌شود. به طور کلی در صنایعی که نیاز به اندازه‌گیری و کنترل پارامتر دما است ترموستات هم به کار می‌رود. از ترموستات ترونیک در دیگ بخار، فن‌کوئل، رادیاتورها و موتورخانه، گلخانه‌ها، انواع فر و کوره استفاده می‌گردد.

ترموستات S.S.H Tronic تیپ K ایرانی TCKRA100

ترموستات‌ها با ویژگی‌های کاربردی مختلف ساخته می‌شوند. جایگزین کردن یک کنترلر دما با ترموستات دیگر و تنظیم پارامترهای آن نیازمند بررسی و کارشناسی دقیق است. مهندسان فروش برق و صنعت بین‌الملل نماینده فروش محصولات ایرانی ترونیک آماده ارائه خدمات مشاوره، فروش و توزیع انواع ترموستات می‌باشد. جهت مشاوره و خرید با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

ترموستات فوتک Fotek MT-96-V

انتخاب گارانتی

نوع نصب

سایز تابلویی (ارتفاعH-عرضW)

نوع تنظیم دما

روش نمایش دما

نوع وروردی

روش کنترل

ولتاژ تغذیه

خروجی اصلی شماره یک کنترلر

خروجی/ورودی های کنترلر

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “ترموستات S.S.H Tronic تیپ K ایرانی TCKRA100” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید