ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C

ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C از ترموستات‌های سری TAS برند Autonics کره جنوبی می‌باشد. این کنترلر دما دارای ترموکوپل K است. ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C دارای بازه دمای (400-0) درجه سلیسیوس بوده و ابعاد آن (48*48) میلی متر است.

تماس بگیرید

موجود

ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C
ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C

تماس بگیرید

ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C محصولی کاربردی با الگوریتم توسعه یافته کنترل حرارت PID که عملکرد بهتر و کنترل دقیق و قیمت مقرون به صرفه را برای کاربر فراهم می آورد.

ترموستات “Thermostat” چیست؟

کنترلر دما “Thermostat” که ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C نیز نوعی از آن است. یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت و لوازم خانگی به شمار می‌رود. ترموستات وسیله‌ای برای اندازه‌گیری و کنترل دما در یک محیط مایع یا گاز است.
سنسور ورودی ترموستات‌ها معمولا به صورت RTD یا ترموکوپل است.

سنسور RTD  چیست؟

Resistance Temperature Detectors که به اختصار RTD نامیده می‌شود نوعی حسگر دمایی است که با تغییرات دما مقدار مقاومت آن تغییر می‌کند. در واقع مقدار دما بر اساس مقاومت سنسور تعیین می‌شود. یکی از پرکاربردترین سنسورهای RTD، سنسور PT100 است. در PT100 دما و مقاومت رابطه مستقیم دارند؛ یعنی با بالا رفتن دما میزان مقاومت هم افزایش می‌یابد و بالعکس.

ترموکوپل چیست؟

ترموکوپل “Thermocouple” از اتصال یک طرفه دو فلز غیر همجنس تولید می‌شود. با تغییر دما طول یکی از فلزها تغییر بیشتری نسبت به دیگری خواهد داشت که این اختلاف منجر به تولید ولتاژ بسیار ضعیفی در حد میلی ولت در طرف آزاد دو فلز می‌گردد. بسته به نوع فلزهای به کار رفته می‌توان انواع مختلفی از ترموکوپل را ساخت. ترموکوپل‌ها از نظر دقت، بازه اندازه‌گیری دما، حساسیت و… با هم تفاوت دارند. ترموکوپل تیپ K و تیپ J از معروفترین ترموکوپل‌ها در صنعت هستند.

ترموستات آنالوگ آتونیکس Autonics TOS-B4RK4C

ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C دارای ترموکوپل K است.

ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C از نظر ظاهر

ترموستات ها در انواع تابلویی، ریلی، دیواری، داکتی و … ساخته شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. ترموستات تابلویی در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند که معمولا 48*48، 72*72، 96*96، 48*96، 96*48 و در برخی موارد به صورت گرد یا سایر ابعاد می‌باشد. این نوع ترموستات‌ها روی درب تابلو نصب شده و کار کنترل دما را انجام می‌دهند. ترموستات‌های ریلی روی ریل درون تابلو نصب می‌شوند. انواع دیواری و داکتی بیشتر در منازل و کاربردهای غیر صنعتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C دارای ابعاد 48*48 می باشد.

ترموستات آنالوگ آتونیکس Autonics TOS-B4RK4C


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این محصول می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر کنترلر های حرارتی می توانید از صفحه انواع کنترلر های حرارتی استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع کنترلر های حرارتی انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی انواع کنترلر های حرارتی آتونیکس همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سنسور نوری آیینه ای

انتخاب گارانتی

برند

نوع نصب

سایز تابلویی (ارتفاعH-عرضW)

نوع تنظیم دما

روش نمایش دما

نوع وروردی

روش کنترل

ولتاژ تغذیه

استاندارد ها

برند

AUTONICS

TA.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “ترموستات آنالوگ TAS-B4RK4C” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید