پرده نوری LC-32

پرده نوری LC-32، دارای جنس بدنه پلاستیکی است. در این مدل از چشم پرده ای حداکثر فاصله دید 6 متر و طول چشم پرده ای 775mm است. فاصله چشم ها در هر ردیف 25 mm می باشد. ولتاژ تغذیه در پرده نوری LC-32 حدود (18-35)VDC است. همچنین نوع خروجی Dark On با کمیت خروجی NPN می باشد. اتصال در این مدل از نوع کانکتور M8 است با درجه حفاظت IP66 و استاندارد UR دارد.

تماس بگیرید

موجود

پرده نوری LC-32
پرده نوری LC-32

تماس بگیرید

پرده نوری LC-32 و یا “چشم نوری” دستگاهی الکترونیکی می باشد. موارد استفاده پرده نوری LC-32 محافظت از پرسنل حین کار با ماشین آلاتی که امکان ایجاد صدمه دارند، می‌باشد.

تعریف پرده نوری LC-32 

پرده نوری می تواند به عنوان ایمنی برای موانع مکانیکی و موانع جسمی استفاده شود. با استفاده از پرده نوری می توان عملکرد و کارآیی ماشین آلات را افزایش داد و یا سطح ایمنی را برای محافظت از اندام پرسنل شامل دست ها، انگشت ها و بازو حین کار با ماشین آلات در صنعت افزایش داد.

مزایای استفاده از پرده نوری

– شناسایی انواع مواد

– عمر طولانی

– محدوده سنجش طولانی و قابل اعتماد

–  Response Time کم

– هزینه مناسب

پرده نوری LC-32


برای سفارش و خرید پرده نوری LC-32 می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات پرده نوری هستند.برای مشاهده سایر پرده های نوری می توانید از صفحه انواع پرده نوری استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع پرده نوری انتخاب کنید.

برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)

انتخاب گارانتی

جنس بدنه چشم

حداکثر فاصله دید

ارتفاع پرده نوری

فاصله بین چشم ها در هر ردیف

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

نو ع اتصال

درجه حفاظت

استاندارد ها

برند

fotek

LC&NA.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “پرده نوری LC-32” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید