هیت سینک فن دار

هیت سینک فن دار از جنس آلومینیوم است. این نوع هیت سینک، سه فاز است و برای خنک سازی اس اس آر سه فاز استفاده می شود و به صورت ریلی و هم به صورت پیچ خور قابل نصب است. همچنین فن این هیت سینک 24 ولت DC می باشد.

هیت سینک فن دار گرما را از رله جذب کرده و به دلیل ساختار فیزیکی که دارد، آن را به تدریج تخلیه می‌کند. همه المان های نیمه هادی حرارت تولید میکنند و برای خنک شدن از ماژول هیت سینک استفاده می شود. در جایی که آمپر بالا باشد جریان بیشتر و در نتیجه حرارت بیشتری تولید می شود بنابراین برای خنک کردن علاوه بر هیت سینک از فن نیز استفاده می شود.

جنس و ساختار هیت سینک فن دار

به طور کلی جنس هیت سینک فن دار باید به گونه‌ای باشد که توانایی بالایی در جذب و کنترل دمای تجهیزات داشته باشد. هیت سینک سه فاز از بدنه آلومینیومی ساخته شده است. علت استفاده از این فلز آلومینیوم سبکی، شکل پذیری و ارزان بودن آن نسبت به فلزاتی مانند طلا و مس است.

برای افزایش کارایی هیت سینک سه فاز آن را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که تعامل مناسبی با هوای اطراف داشته باشد. برای رسیدن به این هدف Heat Sink را با تعداد پره‌های زیاد و بلند طراحی می‌کنند. اغلب این پره‌ها را نیز آج دار می‌سازند تا سطح تماس با هوا و در نتیجه کارایی آن را افزایش دهند.

کاربرد هیت سینک فن دار

هیت سینک فن دار برای انتقال بهتر و سریع‌تر گرما از رله به Heat Sink از خمیر سیلیکون بین قطعه و هیت سینک استفاده می‌شود. این خمیر فضای خالی بین SSR و هیت سینک را پر کرده و کار تبادل حرارتی را با سرعت بیشتری امکان پذیر می‌سازد.

در بعضی کاربردها که حساسیت کار بالا بوده یا حرارت ایجاد شده زیاد باشد علاوه بر هیت سینک از فن نیز برای انتقال حرارت استفاده می‌شود.


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد هیت سینک فن دار در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این هیت سینک سه فاز می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر هیت سینک سه فاز می توانید از صفحه هیت سینک استفاده کنید و کالای مورد نظر خود را از بین انواع هیت سینک فن دار انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید انواع رادیات خنک کننده ریلی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 

انتخاب گارانتی

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “هیت سینک فن دار” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.