رادیات خنک کننده ریلی

رادیات خنک کننده ریلی از جنس آلومینیوم است. مساحت کف آن که اس اس آر روی آن نصب می شود 49*60 میلی متر بوده و ارتفاع آن 64 میلی متر است. این نوع رادیات خنک کننده ریلی قابلیت نصب روی ریل را دارد. همچنین به رنگ نقره ای می باشد.

تماس بگیرید

موجود

رادیات خنک کننده ریلی
رادیات خنک کننده ریلی

تماس بگیرید

رادیات خنک کننده ریلی که معادل فارسی آن خنک کننده می‌باشد در صنعت برای کاهش حرارت SSR استفاده می‌شود. این وسیله گرما را از رله جذب کرده و به دلیل ساختار فیزیکی که دارد، آن را به تدریج تخلیه می‌کند.

هیت سینک

جنس و ساختار رادیات خنک کننده ریلی

به طور کلی جنس رادیات خنک کننده ریلی باید به گونه‌ای باشد که توانایی بالایی در جذب و کنترل دمای تجهیزات داشته باشد. رادیات خنک کننده ریلی از بدنه آلومینیومی ساخته شده است. علت استفاده از این فلز آلومینیوم سبکی، شکل پذیری و ارزان بودن آن نسبت به فلزاتی مانند طلا و مس است.

رادیات خنک کننده ریلی

برای افزایش کارایی رادیات خنک کننده ریلی آن را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که تعامل مناسبی با هوای اطراف داشته باشد. برای رسیدن به این هدف Heat Sink را با تعداد پره‌های زیاد و بلند طراحی می‌کنند. اغلب این پره‌ها را نیز آج دار می‌سازند تا سطح تماس با هوا و در نتیجه کارایی آن را افزایش دهند.

کاربرد رادیات خنک کننده ریلی

 رادیات خنک کننده ریلی در دو مدل هیت سینک SSR تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند. برای انتقال بهتر و سریع‌تر گرما از رله به Heat Sink از خمیر سیلیکون بین قطعه و هیت سینک استفاده می‌شود. این خمیر فضای خالی بین SSR و هیت سینک را پر کرده و کار تبادل حرارتی را با سرعت بیشتری امکان پذیر می‌سازد.

هیت سینک

در بعضی کاربردها که حساسیت کار بالا بوده یا حرارت ایجاد شده زیاد باشد علاوه بر هیت سینک از فن نیز برای انتقال حرارت استفاده می‌شود.


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد رادیات خنک کننده ریلی در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این رادیات خنک کننده ریلی می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر رادیات خنک کننده ریلی می توانید از صفحه هیت سینک استفاده کنید و کالای مورد نظر خود را از بین انواع رادیات خنک کننده ریلی انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید انواع رادیات خنک کننده ریلی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

انتخاب گارانتی

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “رادیات خنک کننده ریلی” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.