خمیر سیلیکون 5TH15000

خمیر سیلیکون 5TH15000 از برند سلدوک می باشد. خمیر سیلیکون 5TH15000  نوعی گریس حرارتی برای 30 رله SG / SVT و 60 رله SC / SO قابل استفاده می باشد. ماده‌ای هادی حرارت است و کمک می‌کند تا منافذ میکروسکوپی بین دو سطح صاف مانند سطح CPU و Heat Sink را پر کند.

تماس بگیرید

خمیر سیلیکون 5TH15000
خمیر سیلیکون 5TH15000

تماس بگیرید

خمیر سیلیکون 5TH15000 ماده‌ای هادی حرارت است و کمک می‌کند تا منافذ میکروسکوپی بین دو سطح صاف مانند سطح CPU و Heat Sink را پر کند و به این ترتیب به انتقال بهتر حرارت کمک می‌کند و CPU سرور شما بهتر خنک می‌شود.

خمیر سیلیکون چیست؟

از خمیر سیلیکون برای انتقال گرما از CPU یا GPU به هیت سینک ( گرما گیر به عبارت انگلیسی Heat Sink ) استفاده می شود. اگر از خمیر سیلیکون استفاده نشود هوایی که در این منافذ ریز وجود دارد، می‌تواند مانند یک عایق حرارتی عمل کرده، دمای CPU را بالا برده و خطرات بسیاری را برای CPU و دیگر قطعات سرور به وجود آورد.

کاربرد خمیر سیلیکون درCPU

ترکیبات خمیر سیلیکون چیست؟

معمولا خمیر سیلیکون‌های معمولی دارای سیلیکون و اکسید روی هستند، در حالی که خمیر سیلیکون‌های گران‌تر شامل رساناهای بسیار عالی گرما نظیر نقره و سرامیک هستند. مزیت و برتری نقره و سرامیک در انتقال موثرتر و بهتر گرماست.

خمیر سیلیکون 5TH15000


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد خمیر سیلیکون 5TH15000 در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این محصول می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی انواع خمیر سیلیکون سلدوک همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سنسور نوری آیینه ای

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “خمیر سیلیکون 5TH15000” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید