سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD

سنسور مغناطیسی AC/DC با کد MSR18-10-OAD از سنسورهای حساس به آهنربای رسا برد می‌باشد. این سنسور استوانه ای شکل و دارای قطر 18 میلی متر بوده و فاصله دید آن 10 میلی متر است. سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD دارای دو سیم بوده و نوع خروجی آن (250-10) VAC/DC است.

479,000 تومان

موجود

سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD
سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD

479,000 تومان

سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD که نام بازاری آن سنسور جک است، از جمله سنسورهای مجاورتی بوده که به مواد مغناطیسی حساس می‌باشد. بدین معنا که آهنربا را با صرف نظر از مثبت یا منفی بودن قطبش تشخیص می‌دهد. همین که آهنربا به سنسور مغناطیسی نزدیک شود، می‌تواند آن را تشخیص دهد.

مشخصات فنی سنسور AC/DC MSR18-10-OAD

این سنسور AC/DC بر مبنای میدان مغناطیسی عمل می‌کند و قابلیت‌های آن تحت تاثیر میدان مغناطیسی تغییر می‌کند. سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD دارای ولتاژ تغذیه (250-10) VAC/DC است. حداکثر جریان خروجی آن 250 میلی آمپر می‌باشد. همچنین وضعیت خروجی این سنسور در حالت عادی باز است و حداکثر فرکانس خروجی آن نیز 50 هرتز می‌باشد.

خصوصیات ظاهری سنسور MSR18-10-OAD

سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD دارای شکل سیلندری بوده و ابعاد آن (18*61) میلی متر است. بدنه آن از فلز برنج ساخته شده. همچنین یک نشانگر LED قرمز رنگ نیز روی آن قرار دارد. این سنسور دو سیمه بوده و طول کابل آن 1.5 متر است.

سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD
سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD

کاربرد سنسور مغناطیسی AC/DC در صنعت

همان طور که در ابتدا بیان شد سنسور مغناطیسی همان سنسور جک بوده و علت نامگذاری آن کاربرد فراوان آنها در جک‌های هیدرولیکی است که با قرار گیری در شیار موجود در پیستون در صورت نزدیک شدن جک، سنسور فرمانی صادر می‌کند مبنی بر اینکه به آخر مخزن نزدیک می‌شوید و باید سرعت را کم کرده و یا عملیات دیگری را شروع کنید.

یا حتی این امکانات به یک ربات کمک می‌‌کند تا بتواند از جهت حرکت خود آگاه شده و برای تداوم حرکت خود در جهتی خاص تصمیم ‌گیری کند.

تفاوت سنسور مغناطیسی و سنسور القایی

سنسورهای مغناطیسی به سبب ساختار مناسبی که دارند در محیط های آلوده، چرب و روغنی بخوبی عمل می‌کند. با توجه به اینکه سنسور مغناطیسی AC/DC شدت مغناطیسی را تشخیص می‌دهد بنابراین فاصله دید و سرعت آن بسته به قدرت آهنربایی است که به سنسور مغناطیسی نزدیک می‌شود. به همین خاطر سرعت عملکرد و دقت سنسور مغناطیسی نسبت به سنسور القایی کمتر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سنسور مغناطیسی به لینک زیر مراجعه کنید

سنسور مغناطیسی


برای سفارش و خرید سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات سنسور مغناطیسی هستند.


برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)

تمامی محصولات سنسور خازنی، سنسور القایی و سنسور مغناطیسی رسا برد با گارانتی به فروش می‌رسند.

انتخاب گارانتی

شکل ظاهری

قطر سنسور استوانه ای

جنس بدنه سنسور

فاصله دید به میلی متر

نو ع اتصال

تعداد سیم

ولتاژ تغذیه

سرعت (فرکانس کاری)

نوع خروجی

طول سیم

جنس روکش سیم

درجه حفاظت

حداقل دمای کاری

حداکثر دمای کاری

جریان خروجی سنسور

برند

Rasa Board

Rasa Board

MSR18-10-OAD.jpg

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سنسور مغناطیسی AC/DC رسا برد MSR18-10-OAD” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید