سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14

سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14 از برند تبریز پژوه می باشد، شکل ظاهری این نوع سنسور استوانه ای و از نوع شیلد است. این نوع سنسور القایی فاصله دید 3میلی متر دارد. خروجی سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14 از نوع DC می باشد. ولتاژ تغذیه این سنسور مقدار (8.2)VDC است و بدنه ای از جنس برنج آبکاری شده دارد.

تماس بگیرید

موجود

سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14
سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14

تماس بگیرید

سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14 دارای اسیلاتور (تولید سیگنال سینوسی با یک فرکانس مشخص در سیم پیچ)، اشمیت تریگر (مانیتور کردن دامنه میدان مغناطیسی)، تقویت خروجی (دریافت فرمان از مدار تریگر و فعال سازی مدار خروجی) است.

نحوه نصب سنسور القایی دو سیمه IPS-203-NM-14

سنسور‌های القایی با در نظر گرفتن این موضوع که از نوع Flush یا Non-Flush هستند دارای نصب متفاوتی می باشند. سنسور‌های Shielded) Flush) از جمله سنسور‌هایی می باشند که قسمت حساس سنسور توسط پوسته فلزی محصور شده است. هرگاه دو یا تعدادی از این سنسور‌ها هم سطح روی بدنه فلزی دستگاه نصب شوند، توجه به فواصل نصب الزامی است. سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14 نیز از این نوع سنسور ها یعنی سرتخت می باشد.

سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14

کاربرد سنسور مجاورتی IPS-203-NM-14

سنسور مجاورتی دو سیم IPS-203-NM-14 را میتوان به عنوان یکی از پرکاربردترین سنسور مورد استفاده در صنعت نام برد و دلیل آن نیز سادگی کار با این سنسور و همچنین هزینه پایین و مقاومت بالایی که در برابر شرایط نامناسب محیطی دارد و تنوعی که این محصول دارا میباشد، است. یکی از کاربرد های سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14 اندازه گیری سرعت و جهت حرکت دورانی می باشد.

کاربرد سنسور القایی دو سیم DC در صنعت

ویژگی های سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14

سنسور القایی دو سیمه IPS-203-NM-14 قطری برابر 14میلی متر و فاصله دید 3میلی متر دارد. خروجی این سنسور القایی از نوع DC می باشد. ولتاژ تغذیه این سنسور مقدار (8.2)VDC است و بدنه ای از جنس برنج آبکاری شده دارد. این سنسور دوسیمه و غیر شیلد است.

اجزای سنسور القایی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنسور های القایی می توانید به لینکهای زیر مراجعه کنید.

مشخصات سنسور القایی و بررسی ویژگی های ظاهری آن

سنسور القایی چیست و چگونه کار می‌کند؟


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد سنسور القایی دو سیمه IPS-203-NM-14 در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این سنسور القایی تبریز پژوه می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر سنسور های القایی می توانید به صفحه سنسورهای القایی مراجعه کنید و با استفاده از فیلترهای سنسورهای القایی کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی انواع اینداکتیو سنسور همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

انتخاب گارانتی

شکل ظاهری

قطر سنسور استوانه ای

جنس بدنه سنسور

نوع نصب

فاصله دید به میلی متر

نو ع اتصال

تعداد سیم

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

سرعت (فرکانس کاری)

نوع خروجی

طول سیم

جنس روکش سیم

درجه حفاظت

حداقل دمای کاری سانتی گراد

حداکثر دمای کاری (سانتی گراد)

برند

تبریز پژوه

تبریز پژوه

IPS-203-Nm-14.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سنسور القایی قطر 14میلی متر IPS-203-NM-14” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.