سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP

سنسور القایی آنالوگ RasaBoard ASR18-5-VP یکی از سنسورهای مجاورتی رسابرد برای تشخیص فلزات است. این سنسور القایی آنالوگ همراه با گارانتی عرضه می‌شود. ورودی این سنسور مقدار (30-15) VDC می‌باشد و خروجی آن (10-0) ولت است. این سنسور القایی آنالوگ سه سیمه بوده و فاصله حساسیت آن 5 میلی متر می‌باشد.

تماس بگیرید

موجود

سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP
سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP

تماس بگیرید

این سنسور القایی آنالوگ یک سنسور مجاورتی ایرانی است و با گارانتی ارائه می‌شود. سنسور القایی ASR18-5-VP برای تشخیص فلزات از یک میدان الکترومغناطیسی استفاده می‌کند و عملکرد آن بدون تماس مستقیم با جسم است. به همین دلیل به این سنسور، سنسور الکترومغناطیسی آنالوگ نیز می‌گویند.

سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP

بررسی ویژگی سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP

این سنسور القایی آنالوگ رسابرد دارای بدنه فلزی از جنس برنج است. روی بدنه آن را با کروم آبکاری می‌کنند تا از اکسید شدن سنسور جلوگیری شود. قطر این سنسور 18 میلی متر و رزوه دار است. این سنسور القایی مدل سیلندری می‌باشد و طول کابل آن 1.5 متر است.

ویژگی فنی سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP

محدوده ولتاژ کاری این سنسور (30-15) VDC و خروجی آن به صورت آنالوگ و بین 0 تا 10 ولت است. حالت نصب این سنسور القایی آنالوگ به صورت شیلد (سر تخت) بوده و به همین دلیل فاصله حساسیت آن 5 میلی متر می‌باشد. این دستگاه در محدوده دمای (20- تا 60+) درجه سانتی گراد عملکرد درستی دارد.

سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP

خرید سنسور القایی با مشخصات ویژه

اگر قصد خرید سنسور القایی آنالوگ با کیفیت، ایرانی، با گارانتی و قیمت مناسب را دارید، پیشنهاد ما سنسورهای القایی رسابرد است. شما می‌توانید برای سفارش سنسور مورد نظر خود با مشخصات ویژه با ما تماس بگیرید. ثبت سفارش سنسور القایی رسابرد با مشخصات خاص یکی از امتیازهایی است که مجموعه برق و صنعت بین ملل برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)


برای مشاهده انواع سنسور القایی رسابرد به صفحه سنسور القایی مراجعه کنید و برای سفارش و خرید سنسور القایی آنالوگ می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات سنسور القایی هستند.


انتخاب گارانتی

شکل ظاهری

قطر سنسور استوانه ای

جنس بدنه سنسور

نوع نصب

فاصله دید به میلی متر

نو ع اتصال

تعداد سیم

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

طول سیم

جنس روکش سیم

درجه حفاظت

حداقل دمای کاری سانتی گراد

حداکثر دمای کاری (سانتی گراد)

برند

Rasa Board

Rasa Board

ASR18-5-VP.jpg

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سنسور القایی آنالوگ ASR18-5-VP” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید