سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس UB2000-30GM-E5-V15

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس UB2000-30GM-E5-V15 با درجه حفاظت 65 از نوع حسگر فراصوت یک طرفه است. فاصله دید این سنسور صنعتی بین 8 سانت تا 2 متر است. خروجی سوکت دار، عدم حساسیت به تغییرات فشار جو، قابلیت همزمانی (Synchronization) و مجهز به مدار جبرانساز حرارتی (Temperature-compensated) از مشخصات این سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس آلمان است.

تماس بگیرید

موجود

سنسور التراسونیک UB2000-30GM-E5-V15
سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس UB2000-30GM-E5-V15

تماس بگیرید

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس UB2000-30GM-E5-V15 به شکل استوانه ای از جنس فلز برنج با پوشش نیکل و پلاستیک PBT ساخته شده است. بیشترین فاصله دید این حسگر به 2 متر می رسد.

حرف U در ابتدای نام کد بیانگر دسته سنسور اولتراسونیک (Ultrasonic sensor) است و عدد 2000 هم اشاره به بیشترین برد آشکارسازی حسگر فراصوت دارد که با واحد میلیمتر بیان شده است.

همانطور که از کد بالا مشخص است ضخامت بدنه این سنسور اولتراسونیک 30 میلیمتر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به سنسور اولتراسونیک UB2000-30GM-E5-V15 به دیتاشیت آن مراجعه کنید.

سنسور اولتراسونیک (Ultrasonic sensor) چیست؟

سنسور اولتراسونیک یک قطعه الکترونیکی است که بر اساس گسیل و جذب امواج فراصوت کار می کند. پدیده غالب بر عملکرد این ابزار صنعتی که دارای فرستنده و گیرنده است؛ اثر دوپلر می باشد. با توجه به زمان بازگشت بسته موج گسیلی به سوی هدف و سرعت این امواج، فاصله تا نقطه هدف مشخص می شود.

سنسور اولتراسونیک معمولا برای تشخیص فاصله در حد چند سانت تا چند متر به کار می رود. بنابراین دانستن محدوده عملکرد سنسور اولتراسونیک بسیار مهم می باشد.

سنسور اولتراسونیک از یک مبدل پیزو الکتریک که در محدوده فرکانسی فراصوت (بیش از 20 کیلو هرتز) ارتعاش می کند؛ تشکیل شده است.

فروش سنسور اولتراسونیک (Ultrasonic sensor)

سنسور اولتراسونیک (Ultrasonic sensor) امروزه از خانه ما تا صنایع گوناگون بازار مصرفی دارد. از یک حشره کش خانگی تا سیستم های نظامی پیشرفته، صنایع خودروسازی و حتی در پزشکی هم به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین بازار فروش سنسور اولتراسونیک هم به تبع فراوانی کاربردش داغِ داغ است؛ لذا گروه برق و صنعت بین الملل (الکتروملل) در جهت تامین رضایت مشتریان خود درصدد برآمده تا با جدیدترین و پیشرفته ترین انواع سنسور اولتراسونیکِ بهترین برند خواسته تان را برآورده کند.

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس (Pepperl+fuchs)

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس در بازارهای جهانی از مدرن ترین برندهای موجود است. پپرل فوکس (Pepperl+fuchs) آلمان عرضه کننده انواع سنسور اولتراسونیک صنعتی متناسب با نیاز مشتری است. این شرکت به طور مستمر با وجود پیشرفت روزافزون در عرصه صنعت و بروز نیازهای متنوع، محصولات خود شامل سنسور التراسونیک پپرل فوکس را بروز رسانی می کند.

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس با شکل ها و کاربردهای مختلف و در ابعاد گوناگون با فواصل دید وسیع به بازارهای جهانی عرضه شده است. گروه برق و صنعت بین الملل (الکتروملل) هم با معرفی دسته ای از پرکاربردترین انواع سنسور التراسونیک پپرل فوکس مشتریان خود را جهت انتخاب قطعه مناسب یاری می کند.

سه کاربرد سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس (Pepperl+fuchs)

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس در صنعت برای تعیین فاصله میان دو جسم استفاده می شود. سه کاربرد مهم این ابزار صنعتی شامل موارد زیر است:

  • سنسور خودرو
  • کارخانه سازنده شیشه نوشابه
  • تعیین ارتفاع مایعات مخازن

سنسور خودرو

سنسور دنده عقب در خودروها جهت هشدار به راننده برای رعایت فاصله مجاز تا مانع پشتی است. اگر به عقب خودروها توجه کرده باشید نقاط دایره ای را مشاهده می کنید که در یک امتداد قرار گرفته است؛ این نقاط همان سنسور اولتراسونیک خودرو هستند.

البته در پارکینگ های هوشمند نیز از این قابلیت سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس برای اعلام ظرفیت خالی به صورت آنلاین استفاده می شود.

کارخانه شیشه نوشابه سازی

به دو دلیل عمده در این نوع کارخانه ها از سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس استفاده می شود.

اول اینکه اگر شیشه نوشابه از وضعیت تعادل خود در حالت قائم جا به جا شده باشد خط تولید متوقف شود و دوم اینکه این شیشه ها همگی با یک ارتفاع مشخص تولید شوند و کوتاه و بلند نشود! لذا براساس تغییر شکل ایجاد شده در بسته موج گسیلی از فرستنده سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس صحت عملکرد خط تولید چک می شود.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید سنسور اولتراسونیک دائما وضعیت قرارگیری بطری ها را بر روی خط تولید بررسی می کند.

سنسور اولتراسونیک ارتفاع سنج

یکی دیگر از مهمترین کاربردهای سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس تعیین ارتفاع آب موجود در مخازن و سدها است. با توجه به اهمیت رصد مستمر مقدار حجم مخازن و سدها جهت جلوگیری از هدر رفت آب یا ایجاد خسارت به سازه های مورد نظر، در این موارد جهت کنترل حجم آب از سنسور اولتراسونیک استفاده می شود.

سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس با درجه حفاظت بالای 65 که کاملا ضد آب هم می باشد می تواند به طور پیوسته فاصله سطح آب موجود تا بیشترین حد مجاز آن را به کارشناسان مربوطه اطلاع دهد.

گروه برق و صنعت بین الملل با سال ها دانش و تجربه مفتخر است تا شما را در زمینه خرید سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس مشاوره دهد.

انتخاب گارانتی

برند

نوع سنسور اولتراسونیک

شکل ظاهری سنسور

جنس بدنه سنسور

حداکثر فاصله دید

نو ع اتصال

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی سنسور

ویژگی خاص یا کاربرد

درجه حفاظت

حداقل دمای کاری

حداکثر دمای کاری

استاندارد ها

برند

Pepperl +fuchs

450044f.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

097969_eng.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

1 دیدگاه برای سنسور اولتراسونیک پپرل فوکس UB2000-30GM-E5-V15

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمات

100%

0 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • خائفی

    title

    مرسی که دیاگرام رو آوردید تو عکساتون

    1398/07/09

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.