SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD,GR7048TD

SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD جهت کنترل و تغییر جهت موتورهای سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد. ورودی در این رله حالت جامد از نوع DC و مقدار(10-30) ولت می باشد. همچنین خروجی SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD برابر با 480 VAC است.

تماس بگیرید

موجود

SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD,GR7048TD
SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD,GR7048TD

تماس بگیرید

SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD یا به عبارتی (Motor Reversing SSR) از نوع (Three phase solid state relays) به معنای رله حالت جامد سه فاز می باشد.

مشخصات SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD

SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD دارای دو نشانگر LED روی بدنه اش می باشد که وضعیت کنترل ورودی آن را نمایان می کند. در موتورهای صنعتی تا 1 کیلو وات کاربرد دارد. این کنتاکتور تغییر جهت موتور از نوع سه فاز می باشد. همچنین جریان نامی برابر 70 A دارد.

SSR تغییر جهت موتور گریگو

نحوه عملکرد SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD

در موتور سه فاز تغییر جهت آسان می باشد، فقط کافیست که جای دو فاز ورودی با هم تغییر کند تا توالی فاز در موتور سه فاز  تغییر کند و به این صورت جهت گردش الکترو موتور سه فاز نیز تغییر خواهد کرد. در صورتی که موتور الکتریکی سه فاز باشد، کنتاکتور تغییر جهت موتور سه فاز برای مدار مناسب می باشد. از SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD می توان در فن ها، دستگاه بالابر، اگزوز فن ها، دستگاه های جابجایی وسایل نقلیه و سایر کاربردهای معکوس استفاده کرد. هنگامی که مدار کنترل، فرمان معکوس کردن را می گیرد موتور را در جهت معکوس توسط SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD راه اندازی می کند.

اتصالات اس اس آر چپ گرد راست گرد


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این SSR گریگو می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

خرید رله تغییر جهت موتور گریگو

انتخاب گارانتی

برند

نوع و ظاهر SSR

نوع بار

جریان نامی SSR

تحریک SSR (ورودی SSR)

ولتاژ خروجی SSR

استاندارد ها

برند

Greegoo

solid-state-relays-GR.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “SSR تغییر جهت موتور گریگو GR-7048TD,GR7048TD” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.