کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR1048TD,GR-1048TD

کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD جهت کنترل و تغییر جهت موتورهای سه فاز مورد کاربرد قرار می گیرد. ورودی در کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو از نوع DC و (10-30)VDC می باشد. همچنین خروجی برابر با 480 VAC است.

تماس بگیرید

موجود

کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD,GR1048TD
کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR1048TD,GR-1048TD

تماس بگیرید

کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD برای موتورهای نوع DC و سه فاز کاربرد دارد و برای طیف وسیعی از رده های ولتاژ و جریان مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD

از کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD می توان در فن ها، دستگاه بالابر، اگزوز فن ها، دستگاه های جابجایی وسایل نقلیه و سایر کاربردهای معکوس استفاده کرد. هنگامی که مدار کنترل، فرمان معکوس کردن را می گیرد؛ موتور را در جهت معکوس توسط کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD راه اندازی می کند.

 اس اس آر تغییر جهت موتور

نحوه تغییر جهت موتور گریگو

در موتور سه فاز تغییر جهت آسان می باشد، فقط کافیست که جای دو فاز ورودی با هم تغییر کند تا توالی فاز در موتور سه فاز  تغییر کند و به این صورت جهت گردش الکترو موتور سه فاز نیز تغییر خواهد کرد. در صورتی که الکترو موتور سه فاز باشد، کنتاکتور تغییر جهت موتور سه فاز برای مدار مناسب می باشد.

ابعاد کنتاکتور تغییر جهت موتور

مشخصات کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD

کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD دارای دو نشانگر LED روی بدنه اش می باشد که وضعیت کنترل ورودی آن را نمایان می کند. در موتورهای صنعتی تا 1 کیلو وات کاربرد دارد. این کنتاکتور تغییر جهت موتور از نوع سه فاز می باشد.


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این SSR گریگو می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR-1048TD می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

خرید کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو

انتخاب گارانتی

برند

نوع و ظاهر SSR

نوع بار

جریان نامی SSR

تحریک SSR (ورودی SSR)

ولتاژ خروجی SSR

نوع عملکرد SSR

استاندارد ها

برند

Greegoo

solid-state-relays-GR.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کنتاکتور تغییر جهت موتور گریگو GR1048TD,GR-1048TD” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید