کابل آتونیکس CID9S-2

کابل آتونیکس CID9S-2 یکی از کابل های انکودر برند Autonics است. این محصول از سری کابل‌های CID برند آتونیکس است. کابل آتونیکس CID9S-2 برای سیگنال خروجی از نوع لاین درایور مناسب است. منبع تغذیه این کابل از نوع DC (جریان مستقیم) است. تعداد پین های رابط این کابل انکودر 9 عدد است. رابط این کابل از نوع سوکت و طول کابل 2 متر است.

تماس بگیرید

موجود

کابل آتونیکس CID9S-2
کابل آتونیکس CID9S-2

تماس بگیرید

کابل آتونیکس CID9S-2 مانند دیگر کابل های انکودر با توجه به ویژگی های مخصوص به خود، می تواند برای انواع مختلف انکودرها استفاده شود. در ادامه ویژگی های بیشتری در مورد کابل آتونیکس CID9S-2 خواهیم دید.

کابل آتونیکس CID9S-2 

انکودر چیست؟

انکودرها از جمله تجهیزات الکترومکانیکی هستند که پس از نصب بر روی تجهیزات صنعتی مختلف، حرکت های مکانیکی آن تجهیز را به پالس الکتریکی تبدیل می کنند. اتصال خروجی انکودرها می‌تواند با دو نوع سوکتی و یا کابلی باشد.

انکودر

کابل آتونیکس CID9S-2 می تواند برای هر یک از انواع انکودرها بر اساس ویژگی ها و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اما انکودرها به چه دسته هایی تقسیم می شوند؟

انکودرها را بر اساس ممیزی های مختلف می‌توان به شرح زیر دسته بندی نمود: انکودرهای چرخشی یا انکودر خطی (بر اساس ساختمان)؛ انکودر خازنی، انکودر نوری، انکودر مغناطیسی (بر اساس تکنولوژی)؛ انکودر مطلق و انکودر افزایشی (بر اساس سیگنال خروجی).

سوکت های خروجی کابل انکودرها اصولاً بین 6 تا 13 پین دارند. همچنین اندازه کابل می تواند بین 1 تا 50 متر متغیر باشد. کابل انکودر CID6S-5 دارای 5 متر طول می‌باشد.

کابل انکودر

کابل انکودر ، خروجی انکودر را که ممکن است شامل چندین کانال باشد، به یک دستگاه کنترل انتقال می دهد. انتقال سیگنال توسط کابل انکودر با فاکتورهای زیادی از جمله: انتقال طولانی مدت، ظرفیت بالای کابل و EMI شدید ممکن است مختل شود. انتخاب صحیح کابل، می تواند هر سه مورد را جبران کند.

انتخاب صحیح کابل انکودر

انتخاب کابل انکودر به شرایط کاری آن بستگی دارد، اما چند قانون کوچک وجود دارد که همیشه آن ها را می توان در نظر گرفت.

1- سیم کشی با زوج سیم تاب خورده باعث می شود خاصیت سلفی و خازنی در کابل به حداقل برسد. استفاده از این نوع سیم کشی برای مسافت های طولانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
2- حداقل از سیم 24 گیج استفاده کنید.
3- شیلدینگ برای حفاظت در برابر نویز ضروری است. کابلی که به طور سراسری شیلد شده باشد برای استفاده در محیط های پر از نویز مناسب است.
4- برای به حداقل رساندن افت ولتاژ در دراز مدت، کابل با مقاومت و خازن کم را انتخاب کنید.
5- برای محیط های پر نویز، انکودرهای تفاضلی (diffrential encoder) با سیم کشی تفاضلی راهی مؤثر برای فیلتر کردن نویز است.
6- برای مسافت های طولانی، تقویت سیگنال را با یک تکرار کننده (repeater) یا اسپلیتر انکودر انجام دهید.
7- اتصال دهنده ای را انتخاب کنید که محافظت از محیط زیست مورد نیاز شما را به همراه سهولت در استفاده، هزینه کم، اندازه مناسب و در دسترس بودن فراهم می کند.

کابل انکودر

ویژگی‌های کابل آتونیکس CID9S-2

کابل آتونیکس CID9S-2 از جمله کابل های اتصال استاندارد از سری CID برند آتونیکس است. این مجموعه کابل ها برای انواع متفاوت انکودرهای مختلف به صورت اعم و انکودرهای برند آتونیکس به صورت اخص تولید شده است.

کابل انکودر آتونیکس CID9S-2 نه پین اتصال دارد و منبع تغذیه آن به صورت جریان مستقیم یا DC است. این محصول به صورت سوکتی است و همان طور که در بالا ذکر شد طول آن 2 متر است.

نمای ابعاد کابل آتونیکس CID9S-2

 کابل انکودر

 

برق و صنعت بین الملل (الکتروملل) نماینده فروش محصولات آتونیکس از جمله کابل انکودرها در ایران آماده ارائه خدمات مشاوره، فروش و توزیع تجهیزات اتوماسیون Autonics در ایران است. جهت مشاوره و خرید با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

جهت آشنایی بیشتر با کابل آتونیکس CID9S-2 شما می توانید به کاتالوگ این محصول در قسمت فایل های ضمیمه مراجعه کنید.

انتخاب گارانتی

برند

نوع تغذیه

تعداد پین های کانکتور

نوع رابط

نوع خروجی انکودر

طول کابل

برند

AUTONICS

ENCODER CABLE CID SERIES.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کابل آتونیکس CID9S-2” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید