اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230

اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230 از برند Celduc است و برای کنترل و تغییر جهت موتورهای سه فاز استفاده می‌شود. ورودی این اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230 مقدار (30-12) VDC بوده و خروجی آن (24-520)VAC است. این رله تغییر جهت موتور دارای سه پایه ترمینال برای تغییر فاز می‌باشد.

تماس بگیرید

موجود

اس اس آر تغییر جهت دروان SW961230
اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230

تماس بگیرید

از اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230 در موتورهای القایی سه فاز استفاده می‌شود. این SSR چپ گرد راست گرد Celduc مختص کنترل و تغییر جهت موتورهای سه فاز طراحی شده است. در مورد موتورهای سه فاز قفسه سنجابی یا روتور سیم پیچی شده هم امکان تغییر جهت گردش وجود دارد. فقط کافی است جهت گردش میدان دوار داخل استاتور را عوض کنیم تا موتور برعکس بچرخد. برای این کار باید جای دو فاز از سه فاز را عوض کنیم. در این صورت جهت گردش میدان دوار داخل استاتور عوض شده و به تبع آن جهت گردش روتور هم عوض خواهد شد.

بررسی و خرید اس اس آر تغییر جهت دوران
SW961230

این ماژول SSR چپ گرد راست گرد با کد SW961230 ساخت شرکت Celduc می‌باشد. این اس اس آر دارای سه ترمینال تغذیه است. برای تغییر جهت موتور لازم است که یکی از این ترمینال‌ها را تحریک کرده تا فازها جا به جا شوند و این تغییر گردش ایجاد شود. به همین جهت به این رله‌ها ماژول SSR چپ گرد راست گرد نیز گفته می‌شود.

اس اس آر تغییر جهت سلدوک

ویژگی های اس اس آر تغییر جهت دوران
SW961230

ورودی این ماژول SSR چپ گرد راست گرد (30-12) VDC می‌باشد و خروجی آن نیز (24-520)VAC است. این اس اس آر مناسب موتورهای سه فاز با جریان(3-8.5) A است. این ماژول SSR چپ گرد راست گرد سلدوک دارای ابعاد 8.3*9*15.5 میلی متر است. سه ترمینال تغذیه که وظیفه اصلی را در کارکرد این دستگاه دارند سمت راست آن قرار گرفته‌اند. دارای چراغ LED نیز می باشد، که وضعیت آن را نشان می‌دهد.

نمای شماتیک اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230

خرید اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230

نکته‌ای که باید دقت داشت این است که جهت گردش هر موتوری را نمی‌توان به راحتی تغییر داد. فقط برای موتورهایی که شرکت سازنده آن اجازه این کار را داده باشد می‌توان تغییر جهت را به طور مستمر انجام داد. همچنین باید توجه داشت که در تغییر جهت‌های آنی و سریع از آنجایی که موتور در جهت اولیه هنوز در حال گردش است، تنش زیادی هم از نظر الکتریکی و هم از نظر مکانیکی به موتور وارد می‌شود و موتور باید تحمل این تنش‌ها را داشته باشد تا آسیب نبیند.

طراحی اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230 در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این SSR می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر SSRها می توانید از صفحه رله های حالت جامد استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای SSR کالای مورد نظر خود را از بین انواع رله های SSR انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید انواع  رله SSR سلدوک می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

خرید رله SSR گریگو

انتخاب گارانتی

برند

نوع و ظاهر SSR

نوع بار

جریان نامی SSR

تحریک SSR (ورودی SSR)

ولتاژ خروجی SSR

sw961230.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “اس اس آر تغییر جهت دوران SW961230” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.