کنتاکتور بی صدا گریگو GTH6048ZA2,GTH-6048ZA2

کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 دارای ورودی از نوع AC با ولتاژ (90-250) VAC می باشد. خروجی اس اس آر سه فاز گریگو تریستوری بوده و مقدار آن 480 VAC می باشد. همچنین در کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 جریان نامی حدود 60 A است.

تماس بگیرید

موجود

کنتاکتور بی صدا گریگو GTH6048ZA2,GTH-6048ZA2

تماس بگیرید

کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 دارای يك ترمینال ورودی به عنوان فرمان و يك خروجی به عنوان كليد می باشد. همچینین دارای نشانگر LED برای ورودی کنترل است.

معرفی کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2

کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 و یا به عبارتی “اس اس آر” مخفف عبارت (Solid State Relay) است و به معنای “نوعی كليد الكترونيكی” می باشد. در داخل کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 روی هر ترانزیستور ولتاژ کوچکی افت میکند. مجموع اين ولتاژها جريانی را که يک اس اس آر می دهد را محدود می کند. با ترانزيستور های پيشرفته تر، می توان به اس اس آر های جريان بالا دست یافت که جريان های 100 تا 1200 آمپر را تامين کند، که هم اکنون به صورت تجاری قابل دسترس هستند.

کنتاکتور بی صدا گریگو

Optocoupler “جداکننده نوری” در کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2

در کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2، اجزای منبع نور (معمولاً LED یا مادون قرمز) هستند که امکان ایجاد سوئیچینگ را فراهم می کنند. فرستنده (Tx) و گیرنده (Rx) در SSR در جایی قرار دارند که توسط کنترل سیگنال انرژی می گیرند. (Optocoupler) پس از انرژی، مدار (یا باز یا بسته) را تغییر می دهد كه به سیگنال ولتاژ كامل اجازه می دهد تا از خروجی SSR عبور كند. به طور کلی، یک اپتوکوپلر از دو مؤلفه جداگانه تشکیل شده است، یکی برای انتقال سیگنال و دیگری برای دریافت.

دیاگرام optocoupler


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این SSR می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید کنتاکتور بی صدا گریگو GTH-6048ZA2 می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

خرید کنتاکتور بی صدا گریگو

انتخاب گارانتی

برند

نوع و ظاهر SSR

نوع بار

جریان نامی SSR

تحریک SSR (ورودی SSR)

ولتاژ خروجی SSR

نوع عملکرد SSR

استاندارد ها

برند

Greegoo

Solid-State-Relays-SSR.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کنتاکتور بی صدا گریگو GTH6048ZA2,GTH-6048ZA2” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید