نمایندگی SICK

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی SICK واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات SICKدر ایران می باشد.

معرفی شرکتSICK

SICK یکی از تولید کنندگان پیشرو سنسور ها و و راه حل های سنسوری برای برنامه های اتوماسیون صنعتی در جهان می باشد. شرکت SICK در زمینه اتوماسیون کارخانه و لجستیک و اتوماسیون فرآیند فعالیت دارد و در سال ۱۹۴۶ در آلمان تاسیس شده است.

معرفی محصولات شرکتSICK

سنسورهای نوری SICK

سنسورهای فوتوالکتریک بالاترین استاندارد و با تشخیص دقیق اتوماسیون با تکنولوژی پیشرفته به شناسایی هوشمند اشیا می پردازد. مهم نیست که با چه چالش هایی روبرو هستید ، سنسورهای فوتوالکتریک SICK راه حل قابل اعتماد برای طیف گسترده ای از برنامه ها را پیش رو می گذارد. کیفیت بالای تشخیص سنسورهای SICK، بهره وری ماشین آلات را همراه با نتایج باکیفیت افزایش می دهد.

سنسور نوری SICK

اینداکتیو سنسور SICK

اینداکتیو سنسور SICK نقش اساسی در نظارت بر موقعیت ایمن اشیاء دارند، به عنوان مثال در برنامه های AGV. کلیدهای ایمنی نه تنها کوچک و همه کاره هستند بلکه عملکرد غیر تماسی را نیز فراهم می کنند که سایش را به حداقل می رساند.inductive sensor sick

سنسورهای کنتراست SICK

سنسورهای کنتراست در درجه اول در دستگاه های بسته بندی , چاپ برای تشخیص علائم چاپی استفاده می شوند. سنسورهای کنتراست KT شرکت SICK حتی کمترین میزان کنتراست را در بالاترین سرعت مانند علائم چاپ روی فویل یا بسته بندی تشخیص می دهد. آنها تغییرات کوچک در مقیاس خاکستری بین علامت و پس زمینه را روی سطوح مات، براق یا شفاف تشخیص می دهند.سنسور کنتراست SICK

پرده های نوری SICK

پرده های نوری با اطمینان و مقرون به صرفه از دسترسی به نقاط و مناطق خطرناک محافظت می کنند. بسته به نوع و عملکردهای مختلف ماشین آلات و دستگاه های صنعتی یکپارچه هستند و می توانند ایمنی اپراتور و دستگاه را تامین کنند. طیف وسیعی از انواع کوچک و جمع و جور گرفته تا انواع بسیار مقاوم در برابر شرایط خاص محیط در دسترس می باشند.

lightcurtain sick

سنسورهای تشخیص فاصله SICK

سنسورهای تشخیص فاصله SICK دارای فناوری لیزر برای اندازه گیری دقیق اجسام بسیار کوچک می باشند. دستگاه های مستقل جمع و جور با عملکرد عالی می باشند. طیف گسترده ای از مدل ها با استاندارد در دسترس قرار می گیرد.

سنسور تشخیص فاصله SICK

انکودر SICK

انکودرهایSICK اطلاعاتی راجع به موقعیت، زاویه و تعداد چرخش تولید می کنند. وضوح در تعداد خطوط یا پالس ها در هر چرخش را تعریف می کنند و آن را به واحد کنترل منتقل می کنند. با شمارش این پالس ها توسط واحد کنترل می توان موقعیت فعلی را تعیین کرد.encoder SICK

خرید محصولات SICK

برق و صنعت بین الملل نمایندگی SICK در تهران افتخار دارد کلیه محصولات شرکت SICKرا به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷