نمایندگی MISHINA FAN

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی MISHINA FAN  واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات MISHINA FAN تایوان در ایران می باشد.

شرکت MISHINA FAN یک شرکت تایوانی تولید کننده فن های با کیفیت است و دارای بازار فروش قابل توجهی در سطح جهانی است و رمز موفقیت خود را در تیم و اعضای این شرکت و تعهد و همکاری بلند مدت می داند و مشتریان زیادی جذب محصولات فن های صنعتی این شرکت می شوند.

ویژگیهای فن های تولیدی MISHINA FAN

  • سیم پیچ تمام مس بوبین فن نسبت به سایر برندها که سیم پیچ آلومینیومی یا مسی دارند.
  • وزن بالاتر فن نسبت به فنهای مشابه به دلیل داشتن سیم پیچ مس و همچنین متریال با کیفیت. آلومینیوم و پلاستیک به کار رفته در فن های MISHINA از بهترین مواد و آلیاژها می باشد.
  • در مدلهای بوشی ساخته شده میشینا، جنس بوش استفاده شده از مواد خاص با درصد مس تعریف شده می باشد که با کاهش اصطکاک منجر به تولید دمای کمتر حین کار شده و بدین ترتیب عمر فن افزایش می یابد.
  • یک فن تابلویی علی رغم ظاهر ساده آن که به نظر بیننده حداکثر ۷ الی ۸ قطعه دارد این چنین نیست. تعداد قطعات به کار رفته در ساخت فن بیش از ۲۰ قطعه است که هر کدام جزئیات مهمی دارند. اطلاع از ویژگیهای هر قطعه و تاثیر هر قطعه در عملکرد کلی فن می تواند منجر به تولید فن با کیفیت شود. به عنوان مثال خار نگه دارنده پروانه به بدنه فن در محصولات MISHINA FAN به گونه ای است که می توان فن راهم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده نصب کرد بدون اینکه باعث اختلال در عملکرد آن شود.
  • طول عمر مفید حدود ۱۰.۰۰۰ ساعت دارد.
  • قابلیت نصب به صورت ایستاده یا خوابیده برای مدت بسیار طولانی را دازد. مانند موارد استفاده در کابین آسانسور که به صورت خوابیده نصب می شود.
  • موتور قدرتمند با دور بالا و بازدهی بالا دارا است.
  • دارای جنس بدنه از باکالیت درجه یک و با کیفیت می باشد.
  • طراحی پروانه به گونه ای است که با بهترین ارگونومی جهت تخلیه سریع و باحداقل مصرف برق می باشد.
  • طراحی میشینا فن چه از نظر الکتریکی و هم مکانیکی به گونه ای است که با کمترین توان مصرفی توانایی جا به جایی بیشترین میزان هوا را دارد. این موضوع موجب بالارفتن بازدهی این فن ها نسبت به سایر فن های مشابه شده است.

انواع فن های MISHINA FAN

فن های اسلیو برینگ

این نوع فن ها در اصطلاح به فن های بوشی نیز معروف می باشند و از نوع Sleeve Bearing و یا به عبارتی بدون بلبرینگ هستند.

مشخصات فنی فن های اسلیو برینگ

این نوع فن ها در سایز ۱۲۰*۱۲۰*۳۸ میلی متر می باشد. دارای ولتاژ (۲۲۰-۲۴۰)VAC می باشد. همچنین دارای جریان نامی ۱۴ آمپری است.

MISHINA FAN

فن های بلبرینگ

این نوع فن ها در اصطلاح به فن های بوشی نیز معروف می باشند و از نوع Ball Bearing و یا به عبارتی بلبرینگی هستند.

مشخصات فنی فن های اسلیو برینگ

این نوع فن ها در سایز ۱۲۰*۱۲۰*۳۸ میلی متر می باشد. دارای ولتاژ (۲۲۰-۲۴۰)VAC می باشد. همچنین دارای جریان نامی ۱۲ آمپری است.

خرید محصولات MISHINA FAN

برق و صنعت بین الملل نمایندگی MISHINA FAN در تهران افتخار دارد محصولات شرکت MISHINA FAN را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷