نمایندگی FOTEK

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی FOTEK واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات FOTEK در ایران می باشد.

معرفی شرکت FOTEK

این شرکت در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد و به منظور پشتیبانی از اتوماسیون صنایع ماشین سازی تایوان، خود را وقف تحقیق، توسعه و ساخت سخت افزار اتوماسیون صنعتی کرد. از آنجا که تمام بخشهای صنعت با رقابت جهانی شدیدی روبرو هستند، FOTEK همچنان از طریق فناوریهای پیشرفته و کنترل دقیق کیفیت (دارای گواهی) بهترین کیفیت تضمین شده را ارائه می دهد. در عین حال، شرکت به افزایش تولید مطابق با استانداردهای بین المللی کنترل کننده های الکترونیکی به منظور کاهش هزینه ها و افزایش رقابت پرداخته است. محصولات FOTEK در بسیاری از صنایع تایوان مانند بسته بندی لاستیک / پلاستیک ماشین آلات، مواد غذایی، چاپ، پارکینگ، حمل و نقل، بسیاری از تولید کنندگان عمده ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت همچنین به عنوان تامین کننده محصولات صنعتی در سراسر جهان شناخته می شود و بسیاری از شرکتهای مشهور بین المللی در ایتالیا، آلمان، ایالات متحده آمریکا، انگلیس و سایر کشورها از خدمات نصب شده FOTEK استفاده می کنند. با داشتن نزدیک به ده هزار محصول، نیازهای مشتری همیشه برآورده می شود و این باعث می شود FOTEK بهترین شریک برای صنایع تولیدی و ماشینکاری باشد.

محصولات تولید شده شرکت فوتک 

سنسورهای نوری

دارای انوع سنسور نوری، آیینه ای، یکطرفه و دوطرفه و ضد آب می باشد. سنسورهای نوری با قابلیت تنظیم کننده حساسیت، به راحتی می توانید بهترین شرایط سنجش را فراهم کنید. دارای انواع DC و AC با خروجی های PNP و NPN می باشد. دارای سیستم محافظت از بار و محافظت پلاریته معکوس می باشد. با طراحی عمودی منحصر به فرد قابلیت صرفه جویی در فضای نصب شده را دارند.

سنسور نوری فوتک

سنسورالقایی 

سنسور های القایی نمایندگی فوتک با سیستم حفاظت از پلاریته معکوس و اتصال کوتاه در دسترس هستند. انواع آن دارای درجه حفاظت IP67 می باشند.

سنسورالقایی نمایندگی فوتم

انواع سنسور های کنترل کننده

کنترلر دما که به آن ترموستات نیز می‌گویند یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت و لوازم خانگی به شمار می‌رود. کنترلر دما وسیله‌ای برای اندازه‌گیری و کنترل دما در یک محیط مایع یا گاز است.
سنسور ورودی کنترلرها معمولا به صورت RTD یا ترموکوپل است.

سنسور کنترلر

سنسور فشار و ترنسمیتر

کاربرد این سنسور فشار سرامیکی در صنایع مختلف و سیستم‌های اتوماسیون بسیار زیاد است. در صنایع مختلف اعم از سیستم‌های پنوماتیک، هیدرولیک، تجهیزات ماشین‌آلات، سیستم‌های خنک‌کننده هوا و گرمایش، فن‌آوری‌های آب و برنامه‌های اتوماسیون از انواع این سنسور فشار استفاده می‌کنند.

سنسور فشار فوتک

انواع فلوتر و فلومتر

دارای ساختار ضد گاز برای محیط های دارای خوردگی مناسب است. قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری جریان کل (لیتر / گالن / کیلو لیتر) را دارد. قابلیت انتخاب بین خروجی (NO/NC) را دارد.

فلوتر فوتک

انواع PID کنترلر

دارای صفحه نمایش برای خروجی می باشد. قابلیت تنظیم خودکار سریع عملکرد را دارد. قابلیت تنظیم عملکرد کنترل خروجی را دارد.

پی آی دی کنترلر

رله حالت جامد

SSR عملکردی مشابه رله‌های الکترومکانیکی یا کنتاکتورها دارند، با این تفاوت که هیچ عنصر متحرکی درون آن‌ها وجود ندارد. در واقع این رله‌ها یک قطعه سوییچ الکترونیکی هستند، که با یک سیگنال کوچک می‌توان جریان یا ولتاژ بزرگتر را کنترل کرد.

رله حالت جامد فوتک

پاوررگولاتور

انواعد پاور کنترل فوتک می تواند با تغییر ولتاژ وارد شده به هیتر و المنت توان خروجی دستگاه را کنترل کند.

پاوررگولاتور فوتک

از دیگر محصولات فوتک در نمایندگی FOTEK به موارد زیر اشاره کرد:

تایمر مولتی رنج فوتک

انواع کانترصنعتی فوتک

انواع انکودر

انواع سنسور مغناطیسی

انواع سنسور خازنی

و…

برای مشاهده کاتالوگ محصولات FOTEK کلیک کنید

خرید محصولات FOTEK

برق و صنعت بین الملل نمایندگی FOTEK در تهران افتخار دارد کلیه محصولات شرکت FOTEK را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷