مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی ABB فعال و شناخته شده می باشد. شرکت ABB با سابقه بیش از ۱۳۰ سال نوآوری، یکی از رهبران فناوری می باشد. این شرکت یکی از تاثیر گذاران در عرصه تحول صنایع است، عمده فعالیت شرکت ABB در ۴ زمینه، برق، اتوماسیون صنعتی، حرکت و رباتیک و اتوماسیون گسسته در سطح جهانی می باشد. شرکت ABB در بیش از ۱۰۰ کشور جهان نمایندگی و دفتر فروش و کارخانه دارد که در مجموع با حدود ۱۴۷،۰۰۰ کارمند فعالیت می کنند.

نمایندگی ABB لاله زار

در حال حاضر اغلب نمایندگی های ABB در تهران متمرکز هستند. الکتروملل نمایندگی ABB در لاله زار است و بیش از ۱۰ سال از فعالیت حرفه‌ای آن (Electromelal) در زمینه ابزار و تجهیزات صنعتی می‌گذرد. الکتروملل با در اختیار داشتن نمایندگی ABB توانسته در راستای تأمین، تجهیز و خدمات پس از فروش قطعات و همچنین در صنعت به عنوان تأمین کننده معتبر مطرح باشد.

لیست محصولات ABB

الکتروملل به عنوان نمایندگی ABB طیف گسترده ای از محصولات ABB را دارا می باشد. بخشی از پرفروش ترین محصولات ABB که کاربردهای فراوانی هم در صنعت و هم در منازل دارند، شامل موارد زیر می‌شود:

انواع محصولات موجود در نمایندگی ABB

کنتاکتور

یک کلید مکانیکی است که بسته به نوع کاربرد قادر به قطع و وصل کردن مدار در در بازه جریان و ولتاژهای مختلف می باشد.

کلیدهای اتوماتیک

یکی از انواع کلیدهای الکترومکانیکی فشار ضعیف است که با باز یا بسته شدن کنتاکتهای آن، قطع  و وصل مدار الکتریکی انجام می­پذیرد. این کلید ها به دو دسته کلی “کلید اتوماتیک کامپکت” Molded Case Circuit Breaker(MCCB)یا به اختصار “کلید کامپکت” و دسته “کلید اتوماتیک هوایی”Air Circuit Breaker (ACB) یا به اختصار “کلید هوایی” تقسیم می­شوند.

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری یا فیوز مینیاتوری( Miniature Circuit Breaker که اختصارا MCB نامیده می شود)، وسیله ای است که در برابر اتصال کوتاه و یا عبور جریان اضافی و غیر مجاز از تجهیزات الکتریکی خانگی و صنعتی محافظت میکند.

نشت جریان و محافظ جان

کلید محافظ جان که با RCCB(Residual Current Circuit Breaker)یا RCD ( Residual Current Device) نیز شناخته می‌شود، کلیدی است که با مقایسه جریان سیم‌های رفت و برگشت، در صورتی که اختلافی بین جریان رفت و برگشت وجود داشته باشد، نشت جریان را تشخیص داده و مدار را در کسری از ثانیه قطع کرده و مانع از صدمات مالی و جانی ناشی از نشت جریان میگردد.

رله حرارتی و بی متال

یک وسیله حفاظت اقتصادی الکترومکانیکی اقتصادی برای مدار اصلی است. در صورت بروز اضافه بار یا خرابی فاز از موتورها محافظت می کنند.

سافت استارتر و درایو

دستگاهی است که برای کنترل جریان راه اندازی الکتروموتورها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید محصولات ABB

در سایت فروشگاهی برق و صنعت بین الملل تمامی محصولات ABB قابل سفارش بوده و شما می‌توانید برای مشاهده محصولات ABB بر روی آن کلیک کنید.
همچنین در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت محصولات با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس حاصل فرمائید.