نمایندگی سلدوک

مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی سلدوک واقع در خیابان لاله زار تهران در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد و نماینده فروش محصولات سلدوک در ایران می باشد.

معرفی شرکت سلدوک

شرکت سلدوک پیشرو در بازار جهانی برای اتوماسیون صنعتی، سنسورهای مجاورت مغناطیسی و ترانسفورماتورهای قدرت است. دفتر شرکت و نمایندگی فروش اصلی شرکت سلدوک در فرانسه قرار دارد. این شرکت متخصص رله‌های حالت جامد و سنسورهای مغناطیسی می باشد و هر ساله بیش از یک میلیون رله را تولید می‌کند که در سراسر جهان فروخته می‌شوند.

محصولات تولید شده شرکت سلدوک

رله های حالت جامد

رله های حالت جامد که معمولاً به عنوان SSR شناخته می شوند، با فناوری نوآورانه و بسیار کارآمد برای کنترل انواع بارهای مورد استفاده در بسیاری از صنایع استفاده می شود. مزایای رله های حالت جامد (SSR) در مقایسه با رله های الکترومکانیکی (EMR) به خوبی شناخته شده است. celduc® relais تنها فناوری رله حالت جامد در فرانسه است که محصولات آنها بیش از پنجاه سال است که در آن ساخته شده اند. رله های حالت جامد سلدوک شامل SSR تک فاز، SSR دو فاز، SSR سه فاز می باشد همچنین رله های اس اس ار در انواع مختلف و مدل های AC و DC هستند.
رله SSR سلدوک

سنسورهای مغناطیسی

برای نظارت یا کنترل سطوح، فاصله، حرکت، موقعیت و ضبط دور در دقیقه استفاده می شود. این حسگرها در همه جا در کالاهای مصرفی یا بخش‌های صنعتی، مانند صنایع خودروسازی، هواپیما و مخابرات استفاده می‌شوند. آنها همچنین به طور گسترده در بسیاری از برنامه های اتوماسیون در بخش تولید استفاده می شوند.

سنسور مغناطیسی سلدوک

سایر محصولات نمایندگی سلدوک:

۱.لول سوئیچ و فلوتر مکانیکی و پلاستیکی و استیل

۲.سوئیچ و کلید و رید رله های مغناطیسی

reed relay

خرید محصولات سلدوک

برق و صنعت بین الملل نمایندگی سلدوک در تهران افتخار دارد کلیه محصولات شرکت سلدوک را به مشتریان و صنایع محترم عرضه نماید.

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک ۱۰
تلفن: ۳۳۵۳۰۸۵۶-۳۳۹۴۵۲۱۷