مجموعه برق و صنعت بین الملل به عنوان بزرگترین نمایندگی رسا برد در ایران فعال و شناخته شده می باشد. شرکت رسا برد از با بهره گیری از جدیدترین متد ساخت، بهترین مواد اولیه و مجرب ترین کارشناسان توانایی تولید و عرضه با کیفیت ترین محصولات را دارد.

نمایندگی رسا برد لاله زار

الکتروملل نمایندگی انحصاری رسا برد در لاله زار است و بیش از ۱۰ سال از فعالیت حرفه‌ای آن (Electromelal) در زمینه ابزار و تجهیزات صنعتی می‌گذرد. الکتروملل با در اختیار داشتن نمایندگی رسا برد توانسته در راستای تأمین، تجهیز و خدمات پس از فروش قطعات و همچنین در صنعت به عنوان تأمین کننده معتبر مطرح باشد.

لیست محصولات رسا برد

الکتروملل به عنوان نمایندگی رسا برد طیف گسترده ای از محصولات رسا برد را دارا می باشد. محصولات رسابرد دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، همچنین به عنوان محصولات ساخت ایران، تولید ملی شناخته می شوند و افتخار ملی را به همراه دارند. بخشی از پرفروش ترین محصولات رسا برد که کاربردهای فراوانی در صنعت دارند، شامل موارد زیر می‌شود:

 

انواع محصولات موجود در نمایندگی رسابرد

سنسور القایی

سنسور القایی برای تشخیص اجسام فلزی به کار می‌رود و حضور جسم غیر فلزی را تشخیص نمی‌دهد. به همین دلیل به سنسور القایی، سنسور حساس به فلز هم گفته می‌شود. سنسورهای القایی دارای دو نوع خروجی آنالوگ و دیجیتال هستند که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

نمایندگی رسا برد

سنسور مغناطیسی

سنسور مغناطیسی که در بازار به آنها سنسور جک نیز گفته می‌شود از جمله سنسورهای مجاورتی است که به مواد مغناطیسی حساس می‌باشد. بدین معنا که آهنربا را تشخیص می‌دهد و تفاوتی ندارد که قطب آهن ربا مثبت باشد و یا منفی. همین که آهنربا به سنسور مغناطیسی نزدیک شود، می‌تواند آن را تشخیص دهد.

سنسور خازنی

سنسور خازنی (Capacitive Sensor) به سنسورهایی گفته می‌شود که بدون تماس مکانیکی در برابر تمام مواد از جمله فلزات و غیر فلزات دچار تغییرات می شوند. سنسور خازنی زیر مجموعه سنسور مجاورتی است و شباهت زیادی به سنسور القایی دارد.

برای مشاهده کاتالوگ محصولات رسابرد کلیک کنید

خرید محصولات رسابرد

در سایت فروشگاهی برق و صنعت بین الملل به عنوان نمایندگی رسابرد تمامی محصولات رسابرد قابل سفارش بوده و شما می‌توانید برای مشاهده محصولات رسابرد بر روی آن کلیک کنید.
همچنین در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت محصولات با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس حاصل فرمائید.