آتونیکس امروزه بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی در سراسر جهان دارد. الکتروملل نیز یکی از نمایندگی های آتونیکس و عامل فروش محصولات آن (Autonics) می‌باشد. مجموعه برق و صنعت بین الملل با فروش محصولات آتونیکس که مهم‌ترین آنها شامل سنسورها، کنترلرها و رله های حالت جامد (SSR) می‌باشد، سهم بالایی در ارائه این محصولات به مشتریان دارد.

نمایندگی فروش محصولات آتونیکس لاله زار

در حال حاضر اغلب نمایندگی های آتونیکس در تهران متمرکز هستند. الکتروملل نمایندگی فروش آتونیکس در لاله زار است و بیش از ۱۰ سال از فعالیت حرفه‌ای آن (Electromelal) در زمینه ابزار و تجهیزات صنعتی می‌گذرد.

لیست محصولات آتونیکس

طیف گسترده محصولات آتونیکس اکثر نیازهای صنعتی را برطرف می‌کند. بخشی از پرفروش ترین محصولات آتونیکس که کاربردهای فراوانی هم در صنعت و هم در منازل دارند، شامل موارد زیر می‌شود:

انواع محصولات سنسور آتونیکس

سنسورهای آتونیکس شامل انواع سنسور فشار (نسبی، مطلق و خلاء)، سنسورهای پراکسیمیتی (القایی، خازنی و مغناطیسی)، سنسورهای دما و رطوبت، شیب، زاویه و … می‌شود. ویژگی مشترک در تمامی سنسورها این است که یک محرک فیزیکی خاص را تشخیص داده و آن را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند.
به همین دلیل است که سنسورهای آتونیکس و هر سنسور دیگری به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می‌شود.

تجهیزات اتوماسیون صنعتی

به طور کلی تجهیزات اتوماسیون صنعتی به تمامی ابزار و تجهیزاتی گفته می‌شود که در یک فرایند (از پیش تولید تا تولید نهایی) در اکثر صنایع و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع رله SSR، کنترلرها (دما، رطوبت و پاور کنترلر)، نمایشگرها، بارگراف، رکوردر، تایمر و بسیاری ابزارهای صنعتی دیگر که روند تولید را بهبود می‌دهند در این دسته قرار می‌گیرند.

رله SSR آتونیکس

رله حالت جامد یا SSR آتونیکس یکی از سری محصولات پرفروش این برند کره ای است. از کارخانه‌های بسیار بزرگ صنعتی گرفته تا کارگاه‌های کوچک از رله SSR استفاده می‌کنند. رله اس اس آر به صورت تکفاز و سه فاز برای بارهای مقاومتی و موتوری ساخته می‌شوند.

محصولات رله SSR آتونیکس

کنترلر دما (ترموستات) و کنترلر رطوبت

کنترلرها نیز نقش پررنگی را در صنایع مختلف ایفا می‌کنند. کنترلر دما و رطوبت در وسایل برقی خانگی، کارگاه‌های شرینی پزی، کوره، گلخانه‌ها، کارخانه‌های بزرگ و سایر صنایعی که با پارامترهای محیطی دما و رطوبت سر و کار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاهده کاتالوگ محصولات آتونیکس کلیک کنید

خرید محصولات آتونیکس

در سایت فروشگاهی برق و صنعت بین الملل تمامی محصولات Autonics قابل سفارش بوده و شما می‌توانید برای مشاهده محصولات آتونیکس بر روی آن کلیک کنید.
همچنین در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت محصولات با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس حاصل فرمائید.