انواع ترانسمیتر های صنعتی و یا به عبارت دیگر سنسور فشار pressure sensor ابزاری پرکاربرد در صنایع بسته‌بندی و ابزارآلات ماشینی، سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک، کارخانه مواد غذایی و … می باشد. سنسور فشار با نام‌های دیگری از جمله مبدل فشار، حسگر فشار، ترانسمیتر فشار و فرستنده فشار نیز شناخته شده است. سنسور فشار در اندازه‌گیری و کنترل فشار مایعات و گازها کاربرد دارد. از کاربردهای دیگر ترانسمیتر فشار می توان سنجش ارتفاع و عمق، اندازه‌گیری جریان و تشخیص نشتی را نام برد.

این مقاله صرفا جهت افزایش اطلاعات در زمینه انواع ترانسمیتر های صنعتی می باشد، برای اطلاع از قیمت و خرید محصول مورد نظر و استفاده از راهنمایی مشاوران متخصص در این زمینه میتوانید به فروشگاه الکتروملل مراجعه کنید.

در دنیای ارتباط از راه دور، ترانسمیتر دستگاهی است که امواج رادیویی را که از آنتن متشعشع می شود را تولید می کند. در دنیای کنترل فرآیند ، ترنسمیتر دستگاهی است که سیگنال تولید شده توسط سنسور را تبدیل به سیگنال استاندارد اندازه گیری میکند. این سیگنال نمایانگر پارامتری است که توسط سنسور اندازه و کنترل شده است. برخی افراد در ابزار صنعتی به شما ممکن است بگویند که ترنسمیتر و مبدل ( Transducer ) مشابه هستند و بنابراین این اصطلاحات را می توانید به جای هم استفاده کنید که این امر سبب سردرگمی می شود .

برای مشاهده و خرید انواع محصولات ترانسمیتر فشار با مراجعه به فروشگاه برق و صنعت بین‌الملل (الکتروملل) می توانید با استفاده از فیلتر ها ترانسمیتر فشار مد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از مشاوران تخصصی راهنمایی دریافت کنید.

 

امیدواریم این فیلم برای شما مفید باشد، درصورتیکه تمایل به تبادل اطلاعات و یا تبادل تجربیات خود با دیگران در این زمینه دارید، با گذاشتن دیدگاه و پیشنهادات خود ما را بهره مند سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *