شرایط و ضوابط استفاده

شرایط و قوانین استفاده از خدمات برق و صنعت بین الملل

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات برق و صنعت بین الملل به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت برق و صنعت بین الملل و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین برق و صنعت بین الملل از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های برق و صنعت بین الملل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات برق و صنعت بین الملل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات برق و صنعت بین الملل اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات برق و صنعت بین الملل استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به برق و صنعت بین الملل ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، برق و صنعت بین الملل به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی یا پنل کاربری) به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

برق و صنعت بین الملل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. برق و صنعت بین الملل متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت برق و صنعت بین الملل ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات برق و صنعت بین الملل ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط برق و صنعت بین الملل جزئی از اموال برق و صنعت بین الملل محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار برق و صنعت بین الملل است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای برق و صنعت بین الملل محفوظ می‏‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.