سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP

سنسور خازنی PNP سه سیمه CSR30-20-OP از سنسورهای رسا برد سری CSR می‌باشد. این سنسور خازنی PNP دارای قطر 30 میلی متر رزوه دار و فاصله دید 20 میلی متر می‌باشد. ورودی سنسور خازنی PNP سه سیمه CSR30-20-OP مقدار (30-10) VDC است. حداکثر فرکانس خروجی این سنسور خازنی رسا برد 50 هرتز می‌باشد.

614,000 تومان

موجود

سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP
سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP

614,000 تومان

سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP (Capacitive Sensor) شباهت زیادی به سنسور القایی دارد. در حقیقت این سنسورها بدون تماس مکانیکی در برابر تمام مواد (فلزات و غیر فلزات) دچار تغییرات می‌شوند. سنسورهای خازنی توسط ایجاد یک میدان الکتریکی و تغییر این میدان الکتریکی با نزدیک شدن اجسام، آنها را تشخیص می‌دهد.

بررسی سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP

از این سنسور خازنی PNP سه سیمه می‌توان به عنوان مولد پالس به منظور كنترل وضعیت برنامه ماشین آلات برای شمارنده‌ها و آشكارسازی تقریبا تمام مواد فلزی و غیر فلزی استفاده كرد. شرکت رسا برد یک برند ایرانی در زمینه تولید انواع سنسورهای مجاورتی (القایی، خازنی، مغناطیسی و …) است که همه محصولات آن به همراه گارانتی یک ساله به فروش می‌رسد.


الکتروملل نماینده فروش محصولات رسا برد در ایران


سنسورهای خازنی رسا برد یک محصول با کیفیت ایرانی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سنسورهای خارجی گران قیمت باشد.

ویژگی‌های سنسور خازنی CSR30-20-OP

سنسورهای خازنی رسا برد علاوه بر مواد فلزی، مواد غیر فلزی مانند شیشه، کاغذ، پلاستیک، مایعات و پارچه را تشخیص می‌دهد. تشخیص اجسام مختلف توسط سنسورهای خازنی به ابعاد جسم، ثابت دی الکتریک جسم و فصله جسم تا ناحیه حساس سنسور بستگی دارد.

سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP

از دیگر ویژگی‌های سنسور خازنی PNP سه سیمه CSR30-20-OP می‌توان به فاصله دید محدود آن اشاره کرد که حداکثر 20 میلی متر است. حساسیت سنسورهای خازنی بستگی شدید به چگالی جسم دیده شده دارد؛ به این معنی که هر چه جسم فشرده تر و چگال تر باشد خاصیت دی الکتریک آن بیشتر بوده و در فاصله دورتری سنسور را فعال می‌کند. یک پیچ تنظیم روی اکثر سنسورهای خازنی PNP وجود دارد که موقع نصب برای عملکرد درست سنسور از آن استفاده می‌شود. اینکه چقدر باید این پیچ تنظیم را بچرخانیم یک کار تجربی است.

مشخصات ظاهری سنسور خازنی CSR30-20-OP

سنسور خازنی PNP سه سیمه CSR30-20-OP دارای طول 71 میلی متر و قطر 30 میلی متر است. این سنسور خازنی، سیلندری بوده و دارای یک پیچ تنظیم و نشانگر LED می‌باشد. جنس بدنه این سنسور خازنی PNP سه سیمه از برنج است و سیم‌های آن از مس ساخته شده است. نوع نصب این سنسور به صورت غیر شیلد است و طول کابل آن 1.5 متر می‌باشد.

مشخصات فنی سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP

این سنسور خازنی PNP سه سیمه دارای فاصله حساسیت 20 میلی متری است و ولتاژ تغذیه آن (30-10) VDC می‌باشد. طبقه خروجی این سنسور PNP سه سیمه ترانزیستوری بوده و حداکثر جریان خروجی آن 250 میلی آمپر است. ماکزیمم فرکانس خروجی سنسور خازنی PNP سه سیمه CSR30-20-OP مقدار 50 هرتز می‌باشد. وضعیت خروجی این سنسور در حالت عادی باز است. از ویژگی‌های خاص این سنسور می‌توان به محافظت در برابر ولتاژ بالا اشاره کرد.

کاربرد سنسور خازنی PNP رسا برد

از این سنسور خازنی PNP سه سیمه می‌توان به عنوان مولد پالس به منظور كنترل وضعیت برنامه ماشین آلات برای شمارنده‌ها و آشكارسازی تقریبا تمام مواد فلزی و غیر فلزی استفاده كرد.
سایر موارد استفاده از سنسور خازنی شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعیین سطح آب در بطری پلاستیکی (به علت پایین تر بودن ثابت دی الکتریک پلاستیک از آب)
  • تعیین سطح مواد در سیلو ها
  • تعیین سطح مایعات در مخازن

برای تشخیص اجسامی که از مواد لاستیکی، چرمی و پلاستیکی ساخته شده‌اند یا مواردی که استفاده از سنسور نوری امکان پذیر نیست، می‌توان از سنسورهای خازنی برای تشخیص این گونه اجسام استفاده کرد.

نکات مهم هنگام خرید سنسور خازنی

  • نوع و مقدار تغذیه
  • فاصله دید سنسور خازنی
  • نحوه نصب و شکل سنسور خازنی
  • باز یا بسته بودن خروجی سنسور خازنی
  • آنالوگ یا دیجیتال بودن خروجی سنسور خازنی

برای سفارش و خرید سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات سنسور خازنی هستند.


برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)

تمامی محصولات سنسور خازنی، سنسور القایی و سنسور مغناطیسی رسا برد با گارانتی به فروش می‌رسند.

انتخاب گارانتی

برند

شکل ظاهری

قطر سنسور استوانه ای

جنس بدنه سنور

نوع نصب

فاصله دید به میلی متر

نو ع اتصال

تعداد سیم

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

سرعت (فرکانس کاری)

نوع خروجی

طول سیم

جنس روکش سیم

درجه حفاظت

حداقل دمای کاری

حداکثر دمای کاری

جریان مصرفی (جریان نشتی) سنسور

جریان خروجی سنسور

حفاظت های سنسور

برند

Rasa Board

Rasa Board

CSR30-20-OP.jpg

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

1 دیدگاه برای سنسور خازنی PNP سه سیمه رسا برد CSR30-20-OP

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمات

100%

0 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مریم اکبری

    title

    آیا گارانتی محصول شامل همه مشکلات احتمالی میشود؟

    1398/09/25

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.