رله ترمیستوری CM-MSS.41S

رله ترمیستوری CM-MSS.41S از برند ABB در بازار با کد 1SVR730712R1200 شناخته می شود. این رله ترمیستوری دارای ولتاژ کاری (240-24)V AC/DC می باشد.  دارای خروجی 2 c/o (SPDT) با کنتاکت های دارای ولتاژ 250 V / 4 A است.

شناسه محصول: ABB CM-MSS.41S دسته: , , برچسب:

تماس بگیرید

موجود

رله ترمیستوری
رله ترمیستوری CM-MSS.41S

تماس بگیرید

رله ترمیستور برای راه اندازی تک ضرب الکتروموتورهای مجهز به سنسور دما و فیوز و کنتاکتور کاربرد دارد. رله ترمیستوری دارای یک مدار سنسور برای نظارت بر سنسورهای دمای PTC است و مطابق با آن کار می کند.

رله ترمیستوری چیست؟

رله‌ ترمیستوری همانند بی ‌متال در مدار فرمان قرار می گیرد و هنگامیکه دما از محدوده‌ی مجاز خارج شود، کنتاکتور اصلی را قطع می‌کند. کاربرد رله ترمیستور با توجه به برند و مدل متفاوت می باشد و می‌تواند در مواردی از جمله ریست خودکار، تنظیم محدوده‌ی تغییرات دما، انتخاب نوع سنسور، تشخیص قطع یا اتصال کوتاه شدن سنسور و غیره کاربررد دارد.

رله ترمیستوری سری CM

مشخصات رله ترمیستوری CM-MSS.41S

این دستگاه با ولتاژ منبع تغذیه کنترل نامی 24 – 240 ولت AC / DC کار می کند و دارای خروجی 2 c/o (SPDT) با کنتاکت های دارای ولتاژ 250 V / 4 A است. دارای یک مدار سنسور برای نظارت بر سنسوردمای PTC است و مطابق با آن کار می کند. مدار سنسور CM-MSS.41S دارای اتصال کوتاه (قابل تنظیم) و همچنین کنترل سیم قطع شده است و می تواند پس از رفع خرابی به صورت خودکار، دستی یا از راه دور بازنشانی شود. رله ترمیستوری CM-MSS.41S از برند ABB در بازار با کد  1SVR730712R1200 شناخته می شود.

مزایای استفاده از رله ترمیستوری CM-MSS.41S

  • اندازه آن کوچک است و قابل نصب در تماس مستقیم با سیم پیچ استاتور می باشد.
  • اینرسی حرارتی کمی دارد و واکنش سریع و دقیق به تغییرات دمای سیم پیچی می دهد.
  • بطور مستقل و بدون در نظر گرفتن این که چگونه این دما ایجاد شده است درجه حرارت را اندازه گیری می کند.
  • جهت تشخیص اضافه بار یا overload در موتور های به کار رفته با مبدل فرکانس کابرد دارد.

برای سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد رله ترمیستوری CM-MSS.41S می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر  محصولات مرتبط می توانید از صفحه رله استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترها کالای مورد نظر خود را از بین انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید انواع  رله ترمیستوری ABB می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 

انتخاب گارانتی

جریان

ولتاژ کاری

ابعاد

درجه حفاظت

,

برند

ABB

CM-MSS.41S

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “رله ترمیستوری CM-MSS.41S” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.