سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T از برند آتونیکس با بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد. این سنسور نوری دارای فاصله دید حداکثر 5 متری است. سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T دارای تغذیه (240-24) VDC/VAC می باشد. دارای خروجی از نوع رله است. وضعیت عملکرد این سنسور از نوع ( Light ON/Dark ON) می باشد.

تماس بگیرید

موجود

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T
سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T

تماس بگیرید

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T سری سنسور نوری  BX از یك تایمر داخلی تشکیل شده است. برای اینکه بتواند با استفاده از آن شرایط زمانی تاخیر در وصل و تاخیر در قطع خروجی را انتخاب کند. همچنین این سنسور نوری طیف گسترده ایی از ولتاژ ورودی را دارامی باشد. فاصله تشخیص این سنسور 5 متر است.

ویژگی های سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T سنسورهای نوری سری BX آتونيکس با تقويت کننده داخلي در انواع AC/DC يونيورسال و DC در دسترس می باشند. سنسورهای نوع ترمينالی همچنين دارای فانکشن تايمر به منظور تغيير وضعيت در حالت های تاخير در وصل، تاخير در قطع و تاخير تک ضرب می باشد. سوييچ تنظيم مد عملکرد LightON/DarkON و واريابل تنظيم حساسيت نيز جهت پيکربندی و تنظيم آسان در دسترس می باشند. نوع يونيورسال AC/DC شامل رنج گسترده 24-240VAC/24-240VDC می باشد.

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T از لحاظ عملکرد

سنسورهای نوری به لحاظ شیوه عملكرد به دو نوع Light on  و Dark on تقسیم بندی می شوند.

Light on : در حالت عادی كه مانعی مقابل سنسور وجود ندارد خروجی سنسور غیر فعال است و در صورت عملكرد سنسور خروجی از حالت غیر فعال به فعال تغییر می یابد (خروجی N.O )

Dark on : در حالت عادی كه مانعی مقابل سنسور وجود ندارد خروجی سنسور فعال است و در صورت عملكرد سنسور خروجی از حالت فعال به غیر فعال تغییر می یابد. (خروجی N.C )

سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این محصول می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر سنسور های نوری می توانید از صفحه انواع سنسور های نوری استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع سنسور های نوری انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی انواع سنسور نوری آتونیکس همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سنسور نوری آیینه ای

 

 

انتخاب گارانتی

برند

نوع چشم

شکل ظاهری

نوع نور استفاده شده

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

نو ع اتصال

درجه حفاظت

استاندارد ها

حداقل دمای کاری

حداکثر دمای کاری

فاصله دید برای سنسور نوری آینه ای

برند

AUTONICS

BX.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

1 دیدگاه برای سنسور نوری تایمر دار BX5M-MFR-T

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمات

100%

0 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مهدی

    title

    کد BX5M-MFR-T هم IP66 هست و هم تایمر دارد. در نوع خودش این سنسور نوری ویژگیهای خیلی خوبی دارد.

    1399/03/18

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.