Light Grids NA-04

Light Grids NA-04، نوعی “پرده نوری” با ولتاژ تغذیه (18-35)VDC بدنه ای از جنس پلاستیک دارد. Light Grids NA-04 دارای حداکثر فاصله دید 6 متر و طول 120 mm می باشد. فاصله بین چشم ها در هر ردیف 40 mm است. نوع خروجی در Light Grids NA-04 از نوع Dark On/Light on با کمیت خروجی NPN است. نوع اتصال Light Grids NA-04 از کانکتور M8 است.

تماس بگیرید

موجود

Light Grids NA-04
Light Grids NA-04

تماس بگیرید

Light Grids NA-04 یا “پرده نوری” می تواند به عنوان ایمنی برای موانع مکانیکی و موانع جسمی استفاده شود. با استفاده از پرده نوری می توان عملکرد و کارآیی ماشین آلات را افزایش داد.

Light Grids NA-04 و کاربردهای آن

Light Grids NA-04 و یا به عبارتی “پرده نوری” نوعی دستگاه اپتو الکترونیکی می باشد، این دستگاه  به عنوان یک سنسور  جهت محافظت از کارگران در حال کار با دستگاه، در کنارماشین آلات در حال کار که ممکن است به کارگران صدمه وارد کنند، مانند انواع دستگاه پرس، بادگیر و پالت مورد کاربرد واقع می شوند.

Light Grids NA-04

مزایای استفاده از Light Grids NA-04

از مزایای این نوع پرده نوری می توان به افزایش سطح ایمنی برای حفاظت کارگران و اندام هایی که حین کار با دستگاه با آن در تماس هستند، ازجمله دست ها، انگشت ها و بازو اشاره کرد.

Light Grids NA-04


برای سفارش و خرید Light Grids NA-04 می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات پرده نوری هستند.

برای مشاهده سایر پرده های نوری می توانید از صفحه انواع پرده نوری استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع پرده نوری انتخاب کنید.

برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)

انتخاب گارانتی

برند

جنس بدنه چشم

حداکثر فاصله دید

ارتفاع پرده نوری

فاصله بین چشم ها در هر ردیف

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

نو ع اتصال

درجه حفاظت

استاندارد ها

برند

fotek

LC&NA.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “Light Grids NA-04” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید