Curtain sensor NA-12

Curtain sensor NA-12 و یا “شبکه نوری” دارای بدنه پلاستیکی می باشد. ولتاژ تغذیه ای با مقدار (18-35)VDC دارد و فاصله ای که بین چشم ها در هر ردیف وجود دارد 40 mm است. خروجی در این شبکه نوری از مدل Dark On است و کمیتی با نوع NPN دارد. نوع اتصال در Curtain sensor NA-12 ، کانکتور M8 است. Curtain sensor NA-12 حداکثر فاصله دیدی که پشتیبانی می کند حدود 6 متر، با طول شبکه نوری 440 mm است. 

تماس بگیرید

موجود

Curtain sensor NA-12
Curtain sensor NA-12

تماس بگیرید

Curtain sensor NA-12 در دو نوع وجود دارد. نوع چهار برای موارد با خطای کمترو ایمنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و ایمنی در موارد بکارگیری چشم پرده ای نوع دو کمتر است.

انواع Curtain sensor 

شبکه نوری در دو نوع محیطی و نقطه ای وجود دارد. انواع محیطی آن به منظور ایجاد ایمنی در محیط اطراف ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد، تا در صورت ورود شی و یا افراد به محیط مجهز به شبکه نوری دستگاه عملکرد خود را متوقف کند. انواع شبکه نوری نقطه ای برای مقیاس های کوچک تر به جهت ایمنی دست و انگشتان و بازو ها در برخورد با ماشین آلات کاربرد دارد.

Curtain sensor NA-12

Curtain sensor نوع 2

شبکه نوری نوع 2 معمولاً برای برنامه های تشخیص دست و بدن استفاده می شوند. شبکه نوری نوع 2 حداکثر زاویه پراکندگی مجاز بین فرستنده و گیرنده 5 ± پوند، زاویه پراکندگی نیز به عنوان زاویه دیافراگم مؤثر شناخته می شود و میدان دید برای دستگاه است. زاویه پراکندگی بزرگتر بدان معنی است که دستگاه می تواند بیشتر مستعد مدارهای کوتاه نوری باشد. با وجود ماهیت ساده دستگاه و سطح پایین تر عملکرد EN ISO 13849-1 ، دستگاه های نوع 2 از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند.

Curtain sensorنوع 4

شبکه نوری نوع 4 بالاترین میزان محافظت ممکن را دارند و مطابق با استاندارد EN ISO 13849-1 در ماشین آلات مورد نیاز CAT4 / PL e قابل استفاده است. در شبکه نوری نوع 4، خطاها، مجاز به ایجاد تأثیر در عملکرد ایمنی دستگاه نیستند. و می بایست خطایی توسط خروجی ها که بلافاصله بسته می شوند، شناسایی شوند. یا بعد از قطع اتصال، مجدد وصل نشوند. همچنین شبکه نوری نوع 4 دارای معماری طراحی هستند که امکان کنترل خودکار متقابل را فراهم می کند.

Curtain sensor NA-12


برای سفارش و خرید Curtain sensor NA-12 می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات شبکه نوری هستند.

برای مشاهده سایر پرده های نوری می توانید از صفحه انواع پرده نوری استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع پرده نوری انتخاب کنید.

برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)

انتخاب گارانتی

برند

جنس بدنه چشم

حداکثر فاصله دید

ارتفاع پرده نوری

فاصله بین چشم ها در هر ردیف

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

نو ع اتصال

درجه حفاظت

استاندارد ها

برند

fotek

LC&NA.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “Curtain sensor NA-12” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.