curtain Photoelectric Sensor NA-08

curtain Photoelectric Sensor NA-08، نوعی “چشم پرده ای” است که دارای جنس بدنه پلاستیکی می باشد. در این مدل از چشم پرده ای حداکثر فاصله دید 6 متر و طول چشم پرده ای 280 mm است. فاصله بین چشم ها در هر ردیف 40 mm بوده است. ولتاژ تغذیه در curtain Photoelectric Sensor NA-08 حدود (18-35)VDC می باشد. همچنین نوع خروجی Dark On با کمیت خروجی NPN می باشد. اتصال در این مدل از نوع کانکتور M8 است.

تماس بگیرید

موجود

curtain Photoelectric Sensor NA-08
curtain Photoelectric Sensor NA-08

تماس بگیرید

curtain Photoelectric Sensor NA-08 به این صورت کار میکند: هنگامی که یک شیء از یک یا چند تیر عبور می کند، سیگنال توقف به تجهیزات محافظت شده ارسال می شود تا از بروز حوادث جلوگیری کنند.

کاربرد curtain Photoelectric Sensor NA-08

curtain Photoelectric Sensor NA-08 در کارخانه ابزار، کارخانه اتومبیل، کارخانه های موتور سیکلت، کارخانه های تولید برق (نیروگاه برق)، کارخانه های پردازش فلز، کارخانه ماشین آلات پلاستیک، ماشین های قالب گیری تزریقی، تجهیزات بسته بندی، تجهیزات اتوماسیون، سیمهای مونتاژ برنامه های کاربردی برش، آسانسور و سایر صنایع کاربرد دارد. 

curtain Photoelectric Sensor NA-08

مزایای curtain Photoelectric Sensor NA-08

انواع مواد را حس می کند و عمر طولانی دارد. همچنین دارای محدوده سنجش طولانی و بسیار قابل اعتمادی می باشد. این نوع چشم پرده ای عکس العمل خیلی سریع دارد و یا به عبارتی (Response Time) کمی دارد. و با توجه به هزینه کمی که دارد استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد.

curtain Photoelectric Sensor NA-08


برای سفارش و خرید curtain Photoelectric Sensor NA-08 می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات چشم پرده ای هستند.

برای مشاهده سایر پرده های نوری می توانید از صفحه انواع پرده نوری استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود کالای مورد نظر خود را از بین انواع پرده نوری انتخاب کنید.

برق و صنعت بین الملل (الکتروملل)

انتخاب گارانتی

برند

جنس بدنه چشم

حداکثر فاصله دید

ارتفاع پرده نوری

فاصله بین چشم ها در هر ردیف

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

نو ع اتصال

درجه حفاظت

استاندارد ها

برند

fotek

LC&NA.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “curtain Photoelectric Sensor NA-08” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

محصولات پربازدید