ترانسمیتر فشار میلی بار اتک Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30

ترانسمیتر فشار میلی بار اتک با کد Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30 از ترانسمیترهای فشار سری BCT-22 می‌باشد. این ترانسمیتر فشار میلی بار از 0 تا 160 میلی بار را اندازه‌گیری می‌کند. خروجی این سنسور فشار (20-4)mA است و قطر دهانه آن G1/4 می‌باشد. جنس غشاء این ترانسمیتر سیلیکونی است.

تماس بگیرید

موجود

ترانسمیتر فشار میلی بار اتک Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30
ترانسمیتر فشار میلی بار اتک Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30

تماس بگیرید

از ترانسمیتر فشار میلی بار اغلب در مواردی استفاده می‌شود که نیاز به سنجش یا کنترل فشارهای پایین باشد. این سنسور برای اندازه‌گیری فشار مایعات و گازها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل سیلیکونی آن برای آب مناسب می‌باشد. ترانسمیتر فشار میلی بار Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30 یکی از ترانسمیترهای فشار پایین اتک است که به بررسی ویژگی و کاربردهای آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار میلی بار BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30

این ترانسمیتر فشار میلی بار دارای خروجی آنالوگ (20-4)mA بوده و قطر دهانه آن G1/4 می‌باشد. قابلیت اندازه‌گیری فشار از 0 تا 160 میلی بار را دارد. غشا ترانسمیتر فشار میلی بار Atek BCT-22-160B-A-G1/4-C-S30 از جنس سیلیکونی است ولی بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این ترانسمیتر می‌تواند فشار آب که دمای آن بین 40- تا 100+ درجه می‌باشد را به درستی نمایش دهد.

ترانسمیتر فشار میلی بار اتک Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-S-S30

در ترانسمیتر فشار میلی بار از دو نوع غشا سرامیکی و سیلیکونی برای ترانسمیتر استفاده می‌شود. اغلب ترانسمیترهای فشار سیلیکونی برای آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد ترانسمیتر فشار میلی بار

کاربرد این نوع ترانسمیترهای فشار در صنایع مختلف و سیستم‌های اتوماسیون بسیار زیاد است. صنایع مختلف اعم از سیستم‌های پنوماتیک، تجهیزات ماشین‌آلات، سیستم‌های خنک‌کننده هوا و گرمایش و برنامه‌های اتوماسیون از این ترانسمیتر فشار 160 میلی بار استفاده می‌کنند.

ترانسمیترهای فشار بر چه اساسی دسته‌بندی می‌شوند؟

ترانسمیترهای فشار بر اساس نوع فشار اندازه‌گیری، بازه اندازه‌گیری، بازه دمای عملکرد، تکنولوژی، خروجی و کاربردشان دسته‌بندی می‌شوند. مهم‌ترین و رایج‌ترین دسته‌بندی، بر اساس فشار مورد اندازه‌گیری و خروجی دستگاه است. همان طور که در ترانسمیتر فشار میلی بار اتک مشاهده می‌شود، ویژگی‌های ذکر شده در کنار هم کد محصول را تشکیل داده‌اند.

نکات مهم در انتخاب حسگر فشار

در هنگام انتخاب ترانسمیترهای فشار پایین باید به موارد زیر توجه داشت:
محدوده فشار قابل اندازه‌گیری، دقت دستگاه، نوع خروجی، شکل ظاهری ترانسمیتر،  محیطی که ترانسمیتر در آن قرار دارد، موارد حفاظتی و …
همیشه باید عواقب آسیب بیش از حد فشار را به علت خطاهای عملیاتی، خطا در طراحی و یا عدم انسداد دستگاه در حین آزمون فشار و راه‌اندازی در نظر گرفت.
جنس قطعات استفاده شده در حسگر فشار بسیار مهم است. زیرا این مواد باید برای سازگاری با مایع اندازه‌گیری شده انتخاب شوند. گاهی لازم است که قطعات در برابر خوردگی مقاوم باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه شود:

ترانسمیتر فشار چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟

تنوع ترانسمیترهای فشار بسیار زیاد است و با ویژگی‌های کاربردی مختلف ساخته می‌شوند. جایگزین کردن یک ترانسمیتر فشار با حسگر فشار دیگر نیازمند بررسی و کارشناسی دقیق است. مهندسان فروش برق و صنعت بین‌الملل نماینده فروش محصولات اتک در ایران آماده ارائه خدمات مشاوره، فروش و توزیع انواع ترانسمیتر فشار در ایران می‌باشد. جهت مشاوره و خرید با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

سنسور فشار مایعات Atek BCT-22-16B-A-G1/4-C-S30

برای آشنایی بیشتر با ترانسمیترهای فشار مطالعه مقاله انواع ترانسمیترهای فشار یا ترانسمیتر فشار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انتخاب گارانتی

برند

نوع سنسور فشار

جنس بدنه سنسور

نوع و سایز اتصال

رنج فشار ورودی (نسبی)

ولتاژ تغذیه

خروجی سنسور فشار

درجه حفاظت

استاندارد ها

حداقل دمای کاری

حداکثر دمای کاری

دقت اندازه گیری

برند

Atek

Atek BCT_22.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “ترانسمیتر فشار میلی بار اتک Atek BCT-22-160mB-A-G1/4-C-S30” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.