سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2

سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2 سنسور مکعبی از جنس پلاستیک فاصله دید آن حداکثر 20 میلی متر است و ولتاژ تغذیه VDC(10-65) می باشد. این سنسور القایی دارای خروجی PNP/NO/NC و چهارسیمه است. سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2 فقط فلز غیر فرومغناطیسی را تشخیص می دهد.

تماس بگیرید

موجود

Turck Ni20NF-CP40-VP4X2
سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2

تماس بگیرید

سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2 نوعی سنسور القایی است که فقط فلز غیر فرومغناطیسی را تشخیص می دهد.

نحوه عملکرد سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2

سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2 محصولی از شرکت فوتک است که با داشتن 20 میلی متر فاصله دید و خروجی آن به صورت PNP بوده و ولتاژ تغذیه برابر VDC(10-65) است. مقاومت دمایی از 0 تا +60 درجه سانتی گراد از مزیت های سنسور القایی است. هم چنین دارای درجه مقاومت IP67 و وزن 230 g است.

نمای شماتیک سنسور القایی Turck

موارد کاربرد سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2

صنعت مونتاژ و حمل و نقل

صنعت خودرو

انواع سنسور Turck

ویژگی سنسور القایی Turck چیست؟

به طور کلی مواد فلزی به سه دسته تقسیم می شوند مواد فلزی با خاصیت دیامغناطیس و مواد فلزی پارامغناطیس و مواد فلزی فرومغناطیس، مواد فلزی با خاصیت فرومغناطیس مثل آهن وقتی در مقابل مجاورت با میدان الکترومغناطیسی قرار می‌گیرند بلافاصله واکنش نشان داده و دوقطبی های هم جهت با میدان مغناطیسی آهنربا ایجاد می کنند. به همین دلیل در تمامی ترانسفورماتور ها از آهن استفاده میشود زیرا می توانند به خوبی میدان مغناطیسی را از خود عبور دهند و دوقطبی های درونیشان هم جهت می شود.  مواد فلزی پارامغناطیس و دیامغناطیس نیز کمی در مقابل میدان الکترومغناطیسی خاصیت منفی و مثبت دارند این در صورتی است که مواد فرومغناطیس مانند آهن و فولاد و آلیاژهای آنها در مقابل شدت میدان مغناطیسی به راحتی میدان مغناطیسی را از خود عبور میدهند. در برخی صنایع نیاز است که مواد فلزی غیر فرومغناطیس تشخیص داده شود. شرکت آلمانی Turck از جمله سازنده این نوع سنسورهای القایی هستند که می‌توانند مواد غیر فرومغناطیسی همانند آلومینیوم را تشخیص دهند.

 


سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب و کارکرد سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2 در کاتالوگ ضمیمه درج شده است. برای خرید این سنسور القایی می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه برق و صنعت بین الملل تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر سنسور القایی می توانید از صفحه سنسور القایی استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای سنسور القایی کالای مورد نظر خود را از بین انواع سنسور القایی انتخاب کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از موجودی برای خرید انواع سنسور القایی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

انتخاب گارانتی

شکل ظاهری

سایز سنسور مکعبی

جنس بدنه سنسور

نوع نصب

فاصله دید به میلی متر

نو ع اتصال

تعداد سیم

ولتاژ تغذیه

کمیت خروجی

نوع خروجی

کاربرد و ویژگی خاص

درجه حفاظت

حداکثر دمای کاری (سانتی گراد)

هیسترزیس Hystersis

جریان مصرفی (جریان نشتی) سنسور

جریان خروجی سنسور

برند

turck

turck

edb_15684_gbr_en.pdf

برای دانلود فایل برروی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود فایل

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سنسور القایی Turck Ni20NF-CP40-VP4X2” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.